În funcție de abilități, ai trei modalități de a parca o utilitară: modul ”șofer”, cu repere și manevre repetate, modul ”pilot”, cu intuiție și frână de mână și modul ”relax”, la distanță de un buton. Volkswagen se ocupă de cele mai neortodoxe în clipul de mai jos.
Șoferii de comerciale medii și mari știu ce bătăi de cap implică manevrele de parcare. De la lungimea mare și vizibilitatea slabă în spate, până la direcția foarte demultiplicată, care cere multe ture de volan, toate par a-i pune bețe în roate.
VW Comerciale conștientizează toate aceste probleme și le propune două variante alternative, ambele ”probate” în clipul video de mai jos. Fie calea simplă, de a folosi sistemul automat de parcare de pe Crafter, fie cea distractivă, de a-l parca dintr-o singură mișcare, așa cum procedează deținătorul recordului Guiness la parcări, Alastair Moffatt.
Probabil că cea mai bună soluție rămâne să parcați utilitara ”la buton”, ca să evitați stresul, și să admirați măiestria cascadorului scoțian.
În lumea vehiculelor comerciale compacte, Piaggio Porter strălucește ca un model de...
•Doiniţa Stanciu3 iulie 2024MAN TGE va primi o amplă actualizare odată cu lansarea modelului Next...
•Răzvan Codorean3 iulie 2024Noul Mercedes-Benz eSprinter vine acum cu flexibilitate ridicată în ceea ce privește...
•Răzvan Codorean1 iulie 2024Volkswagen Vehicule Comerciale a prezentat, cu ocazia conferinței sale anuale, cel mai...
•Răzvan Codorean4 iunie 2024
Comentați?