În funcție de abilități, ai trei modalități de a parca o utilitară: modul ”șofer”, cu repere și manevre repetate, modul ”pilot”, cu intuiție și frână de mână și modul ”relax”, la distanță de un buton. Volkswagen se ocupă de cele mai neortodoxe în clipul de mai jos.
Șoferii de comerciale medii și mari știu ce bătăi de cap implică manevrele de parcare. De la lungimea mare și vizibilitatea slabă în spate, până la direcția foarte demultiplicată, care cere multe ture de volan, toate par a-i pune bețe în roate.
VW Comerciale conștientizează toate aceste probleme și le propune două variante alternative, ambele ”probate” în clipul video de mai jos. Fie calea simplă, de a folosi sistemul automat de parcare de pe Crafter, fie cea distractivă, de a-l parca dintr-o singură mișcare, așa cum procedează deținătorul recordului Guiness la parcări, Alastair Moffatt.
Probabil că cea mai bună soluție rămâne să parcați utilitara ”la buton”, ca să evitați stresul, și să admirați măiestria cascadorului scoțian.
Mercedes-Benz Vans implementează următoarea etapă a strategiei sale de electrificare cu VAN.EA.
•Răzvan Codorean9 octombrie 2024Coreenii de la Kia vor demara în 2025 o ofensivă pe piața...
•Flote Auto4 octombrie 2024Anadolu Automobil Rom S.R.L a lansat noul vehicul micro-utilitar AOS BIG-e pe...
•Răzvan Codorean2 octombrie 2024Software République ne oferă o imagine a modului în care urmează să...
•Răzvan Codorean2 octombrie 2024
Comentați?