Principalele criterii de selecţie a unei spălătorii auto sunt, pentru șoferii români, timpul de aşteptare și prețul serviciilor, arată rezultatele unui sondaj realizat de MOL România.
Printre cele mai importante criterii de curăţare sunt operaţiunile de spălare a pragurilor (81%), aspirarea asistată a interiorului autoturismului (79%) şi existenţa unui serviciu de igienizare a habitaclului (75%).
Conform cercetării, 62% dintre respondenţi preferă să meargă la spălătoriile auto manuale de tip jet wash, în detrimentul spălătoriilor auto asistate de cartier (17%).
În privinţa alegerii unei spălătorii auto, 44% din totalul şoferilor chestionaţi au indicat timpul de aşteptare drept principal criteriu de selecţie, fiind urmat de preţ (40%), calitatea substanţelor de spălare (39%) şi proximitatea faţă de locuinţă sau locul de muncă (37%).
În cazul respondenţilor femei, studiul a arătat că proximitatea faţă de locuinţă sau locul de muncă joacă un rol mult mai important în alegerea unei spălătorii, fiind al doilea cel mai important criteriu de selecţie, după timpul de aşteptare.
Dintre cei care menţionează calitatea produselor de spălare printre criteriile relevante în alegerea unei spălătorii, 60% spun că substanţele de calitate sunt cele care asigură păstrarea în timp a caracteristicilor vopselei auto, iar 56% înţeleg prin substanţe de spălare de calitate acele produse care lasă zero zgârieturi pe maşină.
Potrivit sursei citate, şapte din zece români (70%) aleg să îşi spele maşina seara sau dimineaţa, cu o preferinţă mai clară pentru intervalul de seară, în timp ce o treime au afirmat că preferă să facă această operaţiune în week-end, când au mai mult timp liber.
Pe ansamblu, peste jumătate dintre şoferii din România (52%) ajung să-şi spele maşina numai atunci când este foarte murdară sau când pleacă ori revin dintr-o călătorie mai lungă.
Studiul MOL România a fost efectuat online, în perioada 13 – 21 aprilie, pe un eşantion de 556 de respondenţi, utilizatori ai cardurilor MultiBonus.
MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de 25 ani pe piaţa autohtonă. În prezent, compania deţine un număr de 243 de staţii de servicii, două depozite de carburanţi (la Giurgiu şi Tileagd) şi un terminal LPG la Tileagd.
În reţeaua de staţii de servicii de la nivel naţional sunt incluse două tipuri de spălătorii: spălătorii automate cu şase programe de spălare şi spălătorii manuale – concepute în special pentru autoservire şi dotate cu programe de prespălare, spălare, limpezire şi preuscare.
CITEȘTE ȘI:
Salariul minim, singura modalitate de creştere salarială colectivă de amploare, după 2010
Închiriază un automobil de fiecare dată când ai nevoie
Afacerile din activitățile de transporturi, în creștere cu 10,8% în luna februarie față de ianuarie
Comentați?