Cum îşi aleg românii benzinăria?

Majoritatea românilor (91%) aleg, în principal, o anumită benzinărie în funcţie de serviciile suplimentare gratuite, precum umflarea cauciucurilor sau spălarea parbrizului. 



carburanti-floteauto

În schimb, doar 26% dintre şoferii români aleg benzinăria în funcţie de distanţă şi doar 23% au indicat promoţiile ca factor diferenţiator, arată un studiu realizat de compania austriacă specializată în domeniul relaţiilor cu clienţii 4Service Group.

Studiul a fost efectuat în luna mai de compania 4Service Group, pe un eşantion de 249 de şoferi din România.

Spre deosebire de polonezi, doar 5% dintre şoferii români opresc la o benzinărie doar pentru că există acolo şi o cafenea sau un magazin alimentar.

“În ceea ce priveşte calitatea serviciilor, românii apreciază cel mai mult atitudinea activă şi interesul pentru client. Peste 76% dintre respondenţi au indicat aceste calităţi ale angajaţilor, urmate de politeţe şi bunăvoinţă. În schimb, şoferii bulgari sau cei polonezi pun politeţea pe primul loc, iar cei turci acordă cel mai mult atenţie competenţei şi rapidităţii angajaţilor de la benzinării”, se mai arată în studiu.

Legat de cele mai mari probleme din benzinării, aproximativ 85% dintre şoferii români se plâng că staţiile de alimentare cu carburanţi au toaletele murdare, iar în multe cazuri acestea lipsesc cu desăvârşire.

Potrivit studiului, 40% dintre şoferii români sunt deranjaţi de deservirea lentă din benzinării, iar o treime acuză slaba calitate a carburantului.

Aproximativ 5% dintre şoferii intervievaţi spun că li s-a părut că au alimentat cu mai puţin carburant decât apărea pe bonul fiscal.

Doar 3% dintre conducătorii auto din România nu au întâmpinat nicio problemă în timpul unei opriri la benzinărie. Procentul este asemănător în Turcia şi Bulgaria.

Pe de altă parte, o treime dintre şoferii polonezi sunt pe deplin mulţumiţi de serviciile din benzinăriile lor.

În ceea ce priveşte modul în care şoferii şi-ar dori să arate benzinăria ideală, românii au preferinţe selecte. Astfel, 96% dintre cei care au participat la studiul din România spun că benzinăria ideală ar trebui să ofere acces Wi-Fi gratuit.

91% dintre ei vor şi servicii adiţionale, precum verificarea presiunii cauciucurilor sau spălarea parbrizului. Totodată, 81% dintre şoferi sunt de părere că din benzinăria perfectă nu ar trebui să lipsească nici cafeneaua sau o gamă variate de produse (77% dintre respondenţi).

O cafea bună sau mâncarea gustoasă se află printre preferinţele a 70% dintre conducătorii auto chestionaţi, iar promoţiile sunt prioritare pentru 55% dintre ei.

 

Adaugati comentariu