Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a semnat două contracte de proiectare şi execuţie, primul pentru realizarea pasajului Mogoşoaia pe centura Bucureşti peste DN 1A şi al doilea, pentru Varianta de Ocolire a municipiului Bârlad.
Construcţia pasajului Mogoşoaia va fi realizată de compania Strabag, valoarea contractului fiind de 32,3 milioane de lei fără TVA.
Obiectivul de investiţii „Pasaj Mogoşoaia pe Centura Bucureşti peste DN 1A” este situat pe Centura Bucureşti, între km 66+540 – km 67+340 include rampa de urcare (km 66+580 – km 66+810) şi rampa de coborâre km (66+920 – km 67+150), pasajul superior peste DN 1A, precum şi breteaua de acces 7 (km 66+870 – km 67+340) şi breteaua de acces 8 (km 66+870 km 67+280).
Potrivit contractului, durata de realizare este de 30 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare şi 24 luni pentru execuţia lucrărilor. Antreprenorul a ofertat o perioadă de garanţie a lucrărilor de 10 ani.
Pentru proiectarea şi execuţia Variantei de Ocolire a municipiului Bârlad, ofertantul declarat câştigător este Asocierea Tehnic Asist SRL – Tass Infra Logistic SRL.
Valoarea contractului este de 132 de milioane de lei fără TVA, (aproximativ 28 milioane de euro), ceea ce înseamnă un cost de 2,49 mil. euro/km fără TVA.
Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru construcţia Variantei de Ocolire a municipiului Bârlad, care este formată dintr-un segment distinct şi anume Varianta de Est care se desfăşoară între DN 24, la intrarea în Barlad şi DN 24, la ieşire din Baâlad spre Vaslui, în lungime de 11,28 km. Prin execuţia acestui contract se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localităţii Bârlad, prin redirecţionarea traficului greu în afara oraşului.
Potrivit contractului, durata de realizare a acestor contracte este de 30 luni, din care 8 luni pentru activitatea de proiectare şi 22 luni pentru execuţia lucrărilor. Antreprenorul a ofertat o perioada de garanţie a lucrărilor de 7 ani.
Comentați?