Advertisement

contitech-floteauto
Home Piaţa auto Industrie auto Concentrare pe piaţa materialelor pentru interioare auto

Concentrare pe piaţa materialelor pentru interioare auto

Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care ContiTech (Germania) preia Hornschuch Group (Germania), operaţiunea propusă fiind o concentrare economică ce depăşeşte pragurile valorice prevăzute de lege.

ContiTech AG este o companie ce aparţine Grupului Continental, grup controlat de către Continental AG. ContiTech AG produce şi comercializează produse din cauciuc şi plastic pentru o varietate de aplicaţii industriale, altele decât pneuri. Prin filiala Benecke-Kaliko AG, ContiTech produce şi vinde materiale destinate acoperirii suprafeţelor din interiorul autovehiculelor de pasageri.

Hornschuch Group GmbH este o companie cu capital privat, ale cărei acţiuni sunt deţinute de diverse fonduri de capital private şi de managementul Hornschuch. Hornschuch Group GmbH produce, în principal, folii decorative pentru aplicaţii de interior şi exterior pentru locuinţe. Compania este, de asemenea, activă pe piaţa foliilor de plastic utilizate pentru interioare de autovehicule de pasageri.

Tranzacţia reprezintă o operaţiune realizată între entităţi străine, companiile implicate neavând în România facilităţi de producţie a materialelor de acoperire pentru interioare auto. Întreaga cifra de afaceri realizată în România pe piaţa materialelor de acoperire pentru interioare de autovehicule de
pasageri provine din importuri.

În conformitate cu prevederile Legii concurentei (nr. 21/1996) operaţiunea propusă este o concentrare economică ce depăşeşte pragurile valorice prevăzute de lege, fiind supusă controlului Consiliului Concurenţei.
Autoritatea de concurenţă va evalua această concentrare economică în scopul stabilirii compatibilităţii cu un mediu concurenţial normal şi va emite o decizie în termenele prevăzute de lege.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

china
Industrie auto

Eurostat: China a devenit, în ultimii ani, principalul partener al industriei auto din UE

China a fost, în 2022, cel mai mare consumator de vehicule produse...

stellantis
Industrie auto

Succesorul lui Carlos Tavares la Stellantis ar putea fi Luca Maestri, fost director financiar la Apple

De la plecarea lui Carlos Tavares din funcția de CEO al Stellantis,...

electrice
Industrie auto

Vor fi forțați constructorii auto să vândă mașini electrice ieftine?

Constructorii auto sunt între ciocan și nicovală. Pe de o parte, vânzările...

carlos tavares
BusinessIndustrie auto

Demisia surpriză a lui Carlos Tavares de la conducerea Stellantis

Carlos Tavares și-a prezentat demisia din funcția de director general al Stellantis,...