Advertisement

Zalău
Home Infrastructură CNAIR relansează licitaţia pentru secţiunile Poarta Sălajului-Zalău şi Zalău-Nuşfalău de pe Autostrada Transilvania

CNAIR relansează licitaţia pentru secţiunile Poarta Sălajului-Zalău şi Zalău-Nuşfalău de pe Autostrada Transilvania

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a relansat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia Secţiunilor Poarta Sălajului – Zalău (care include Tunelul Meseş) şi Zalău-Nuşfalău, parte din Autostrada Transilvania.

„Am relansat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia Secţiunilor Poarta Sălajului – Zalău (care include Tunelul Meseş) şi Zalău-Nuşfalău, ale Autostrăzii Transilvania. Licitaţia anterioară a fost anulată tot astăzi în special din cauza creşterii preţurilor pe piaţa de profil. Documentaţia pentru noua procedură de achiziţie publică a fost deja transmisă la ANAP pentru validare”, a anunţat directorul general Cristian Pistol.

Contractul pentru construcţia celor 41 de kilometri, din care 2,8 kilometri de tunel, are o perioadă de implementare de 78 de luni, din care 18 luni pentru etapa de proiectare şi 60 de luni pentru etapa de execuţie a lucrărilor.

Finanţarea pentru acest contract (cel mai mare ca valoare din istoria CNAIR) va fi asigurată prin Programul Operaţional Transport (POT).

Contractul prevede inclusiv construcţia a 65 de viaducte, poduri şi pasaje, în lungime totală de aproximativ 13 kilometri, şi a Tunelului Meseş, în lungime de 2,89 kilometri.

După validarea documentaţiei de atribuire, în SICAP va fi publicat Anunţul de Participare pentru adjudecarea contractului, în cadrul căruia va fi stabilită şi data limită pentru depunerea ofertelor.

În februarie 2021, CNAIR a primit 12 oferte pentru realizarea celor două subsecțiuni de pe Autostrada Trasilvania, 3B3 Poarta Sălajului – Zalău, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și 3B4 Zalău – Nușfalău.

Procedura este de tipul „licitaţie restrânsă”, iar dintre cei 12 candidaţi, CNAIR urma să selecteze un număr de minimum 5 – maximum 6, care, ulterior, trebuiau să depună ofertele Tehnice şi Financiare în etapa a II-a a.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Asociația ”Construim România”: Varianta propusă de Consitrans va îngropa definitiv Autostrada Ploiești – Brașov

Atenţionare de călătorie. Restricţii de circulaţie şi Cod portocaliu de ninsoare în Bulgaria

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

București - Giurgiu
Infrastructură

3 posibile variante de traseu pentru drumul de mare viteză București – Giurgiu

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) a aprobat...

Timișoara - Moravița
Infrastructură

Și cel de-al doilea lot al Autostrăzii Timişoara – Moraviţa a fost lansat în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a...

A8
Infrastructură

Licitații în pregătire pentru loturile montane ale Autostrăzii Unirii A8, ce însumează 116 km

Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNAIR) a aprobat...

Podul peste Prut
Infrastructură

Contract semnat pentru construcția ansamblului de poduri peste Prut. Lucrările vor dura 2 ani

Contractul pentru construcţia ansamblului de poduri peste Prut, la Ungheni, a fost...