Advertisement

motorizare
Home Infrastructură CNAIR: Oferta tehnică pentru Lotul 2 din Autostrada Lugoj – Deva este neconformă

CNAIR: Oferta tehnică pentru Lotul 2 din Autostrada Lugoj – Deva este neconformă

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că va relua licitația pentru contractul de proiectare si execuție a Lotului 2 (secțiunea E și finalizarea secțiunii D), parte din Autostrada Lugoj – Deva, deoarece oferta tehnică depusă de Asocierea Mapa Insaat ve Ticaret – Cengiz Insaat ve Ticaret este neconformă.

”În urma derulării procesului de evaluare, CNAIR a constatat faptul că propunerea tehnică depusă de către asocierea turcă este neconformă, în baza prevederilor legale aplicabile în domeniul achizițiilor publice”, a transmis instituția. Întrucât singura ofertă depusă în cadrul procedurii de atribuire a fost respinsă, CNAIR în calitate de Autoritatea Contractantă a anulat procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice: (1) Autoritatea contractantă are obligația de a anula procedura de atribuire a contractului de achiziție publică/acordului-cadru în următoarele cazuri: a) dacă nu a fost depusă nicio ofertă/solicitare de participare sau dacă nu a fost depusă nicio ofertă admisibilă. În regim de urgență, CNAIR va face toate demersurile necesare pentru reluarea rapidă a noii proceduri de atribuire pentru acest contract, a transmis instituția.

„Sunt 9,13 km de autostradă care va include 2,13 km de tunel, iar întregul proiect va fi finanţat din fonduri europene. Cele două tuneluri forate care urmează să fie construite între localităţile Margina (judeţul Timiş) şi Holdea (judeţul Hunedoara) vor fi formate din două galerii unidirecţionale, câte una pe fiecare cale de circulaţie”, preciza ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, la momentul depunerii ofertei.

Antreprenorul care va semna contractul pentru Lotul 2 din Autostrada Lugoj – Deva va trebui să finalizeze în 10 luni proiectarea şi în 28 de luni execuţia, la un preţ estimat de 1,36 miliarde lei fără TVA.

”Complexitatea proiectului, care cuprinde şi primele tuneluri rutiere forate din România ultimilor 30 de ani, a determinat selecţionarea constructorilor în două etape”, a mai arătat Sorin Grindeanu.

Etapa I a procedurii de licitație restrânsă a fost finalizată în data de 27 octombrie 2021, fiind transmise totodată și invitațiile de participare la etapa a II-a a procedurii – etapa de depunere a ofertelor, către cei 6 candidați precalificați.

 

CITEȘTE ȘI:

Consiliul Concurenței investighează situațiile în care prețurile carburanților au crescut foarte mult

După încetarea stării de alertă, permisele de conducere expirate mai sunt valabile 90 de zile

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

DN 73C
Infrastructură

Opt oferte pentru modernizarea Lotului 1 Curtea de Argeș – Tigveni al DN 73C

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit, marți, opt oferte...

Sărăţeni - Joseni
Infrastructură

Autostrada A8. Zece oferte pentru supervizarea lucrărilor pe Lotul 1C Sărăţeni – Joseni

Zece oferte au fost depuse la contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare...

Cernica - Pantelimon
Infrastructură

Autostrada A0. Lotul Cernica – Pantelimon poate fi gata în 2025 dacă sunt îndeplinit 3 condiții

Cei 4,47 kilometri ai lotului 4 Cernica – Pantelimon, parte din Autostrada...

Satu Mare
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Drumul Expres Satu Mare – granița cu Ungaria (Oar)

Antreprenorul român Construcții Erbașu a câștigăt licitația pentru construcția Drumului Expres Satu...