CNAIR a lansat un site pentru Autostrada A3 Ploiești-Brașov

La adresa http://ploiesti-brasov.ro/, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va publica informații actualizate periodic despre Autostrada A3 Ploiești-Brașov, astfel încât cei interesați de stadiul proiectului să afle date la zi despre cum avansează acesta.
Autostrada A3 Ploiești-Brașov

Potrivit CNAIR, site-ul http://ploiesti-brasov.ro/ are o structură simplă, ușor de urmărit.

În secțiunea „Despre proiect – Stadiul la zi” aflați detalii despre calendarul activităților și despre etapele importante bifate până acum.

Dacă accesați „Despre proiect – Soluții pe termen scurt”, puteți regăsi informații despre demersurile CNAIR și ale autorităților locale pentru degrevarea traficului de pe Valea Prahovei.

În „Media” sunt încărcate comunicate de presă pe subiect, fotografii, filmări din dronă cu traseul, interviuri cu proiectanții și cu autoritățile locale direct interesate de concretizarea A3 Ploiești-Brașov.

Potrivit CNAIR, toate articolele noi despre Autostrada A3 Ploiești-Brașov vor apărea și pe home page (secțiunea „Acasă”), astfel încât noutățile să fie vizibile prin simpla accesare a site-ului.

Pe 11 martie, a fost dat startul pentru pregătirea tehnică a autostrăzii Ploieşti-Braşov (A3), odata cu înmânarea Ordinului de Începere pentru completarea/revizuirea Studiului de Fezabilitate și pentru elaborarea Proiectului Tehnic.

Demersul se înscrie în seria procedurilor iniţiate în urma semnării în data de 12 februarie 2021, de către CNAIR cu Consitrans a contractului pentru „Completare/Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru Autostrada Bucureşti – Braşov, tronson Ploieşti-Braşov”.

Studiul de Fezabilitate are în vedere o analiză multicriterială a variantelor de traseu, un studiu de trafic pentru o perioadă de perspectivă de 30 de ani şi investigaţii de teren (geotehnice, hidrologice, topografice, arheologice etc). Contractul va cuprinde şi o evaluare a impactului asupra mediului, o analiză cost-beneficiu şi realizarea unui model financiar al proiectului.

„Am cerut managementului CNAIR să accelereze toate procedurile, astfel încât să nu mai înregistram nici măcar o zi întârziere în derularea contractelor gestionate de Companie. Dacă timp de 30 de ani, au fost stabilite termene ce nu au fost respectate, astăzi suntem în situaţia în care nu ne mai permitem să pierdem niciun moment. Numai aşa vom putea să ducem la capăt proiecte precum cel de astăzi, iar românii să aibă infrastructura pe care o merită. Am cerut antreprenorului o mobilizare exemplară şi să dea dovadă de mult profesionalism. Să ne dea livrabile permanent şi să aibă un bun dialog cu autorităţile locale. O să fie un proiect transparent unde toată lumea o să ştie, la zi, stadiul implementării”,spune, cu acea ocazie, ministrul Cătălin Drulă.

 

CITEȘTE ȘI:

S-a închis circulația rutieră pe DN 1 pentru lucrări la podul peste râul Arieș, în Turda

Ford se desparte de Mondeo pentru a se concentra pe vehicule electrice și SUV-uri

Doar un angajat din 10 vrea să revină la birou. Sondaj PwC

 

 

Adaugati comentariu