Advertisement

Zalău Nord
Home Infrastructură CJ Dâmbovița va finanța documentația tehnică pentru Varianta de Ocolire Târgoviște

CJ Dâmbovița va finanța documentația tehnică pentru Varianta de Ocolire Târgoviște

Consiliul Județean (CJ) Dâmbovița a lansat licitația destinată realizării Studiului de fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Târgoviște, drum care va trece prin vestul municipiului și va permite legătura dintre DN 71 și viitoarea șosea de mare viteză Valahia Expres (București – Târgoviște).

Valoarea totală estimată a contractului este de 3,47 milioane de lei (fără TVA), durata acestuia fiind de 18 luni. Finanțarea va fi asigurată din fondurile proprii ale UAT județul Dâmbovița.

”Scopul proiectul „Drum de legătură pentru creșterea accesibilității în zona urbană a Municipiului Târgoviște” îl reprezintă realizarea drumului de legătură pentru creșterea accesibilității în zona urbană a Municipiului Târgoviște, prin elaborarea Studiului de Fezabilitate. Drumul de legătura a Drumului Expres Valahia, Autostrada A1-Ploiești cu Drumul Național DN 71, ocolind Municipiul Târgoviște pe la Vest va asigura accesul rapid al locuitorilor din Târgoviște, Aninoasa, Doicești, Sotanga, Teiș, Priseaca, Viișoara, dar și a turiștilor către zona industrială, reprezentanțe auto, spații comerciale, dar și pentru tranzitarea zonei”, au precizat reprezentanții Consiliului Județean Dâmbovița.

Potrivit acestora, ”având în vedere condițiile naturale și teritoriul pe care se propune desfășurarea traseului Variantei Ocolitoare a Municipiului Târgoviște, este necesar să se prevadă lucrări specifice care să asigure continuitatea traseului, stabilitatea și siguranța în exploatare – pasaje, poduri, podețe, lucrări de consolidare, relocări și protejări ale rețelelor și utilităților existente. Varianta Ocolitoare a Municipiului Târgoviște va asigura accesul autovehiculelor atât la intrare, cât și la ieșirea pe drumurile pe care le intersectează, prin sensuri giratorii sau noduri rutiere”.

În criteriul de atribuire a contractului, prețul are o pondere de 40%, experiența managerilor cheie, de 40%, iar abordarea propusă, resursele umane și materiale, precum și atribuțiile personalul implicat, de 20%.

”În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obţinut la factorii de evaluare în ordinea descrescătoare a ponderilor acestora. În situaţia în care egalitatea se menţine, autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare şi oferta câştigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică”, a mai CJ Dâmbovița.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 26 octombrie 2021.

 

CITEȘTE ȘI:

Criza semiconductorilor și impactul asupra flotelor auto

SafeFleet, inclusă pe lista partenerilor europeni de servicii telematice a companiei project44

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Brașov - Bacău
Infrastructură

Contract semnat pentru finalizarea Studiului de Fezabilitatea al Autostrăzii Brașov – Bacău A13

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, vineri, cu...

Vâlcea
Infrastructură

Un pas înainte pentru modernizarea șoselei dintre Rm. Vâlcea și Autostrada Sibiu – Pitești

Executivul urmează să aprobe în ședința de vineri, prin Hotărâre de Guvern,...

Autostrada de Centură București
Infrastructură

Autostrada de Centură București. Sectorul dintre DN 4 și Autostrada A2 va fi deschis în iulie

Traficul rutier pe încă un sector din Autostrada de Centură București, între...

Podul peste Canal
Infrastructură

Cinci oferte pentru reparații capitale la Podul peste Canal de la Călărași, amplasat pe DN 3B

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit 5 oferte pentru...