Advertisement

Marin Griguţă
Home Infrastructură Cine este Marin Griguţă, noul șef al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere

Cine este Marin Griguţă, noul șef al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a semnat luni, chiar în ziua în care își anunţa demisia din Guvern, numirea lui Marin Griguţă la conducerea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR).

“L-am numit pe Marin Griguţă în funcţia de director general al CNIR, companie ale cărei baze s-au pus încă din 2016, dar care a ajuns să fie operaţionalizată abia anul acesta”, a precizat Cătălin Drulă, care a adăugat că directorul general al CNIR are experienţă de peste 30 de ani în domeniul lucrărilor de infrastructură feroviară, rutieră şi aeroportuară.

“Atingem astfel un obiectiv inclus în programul de guvernare și bifăm una dintre reformele prevăzute în PNRR. Compania Națională de Investiții Rutiere va livra marile proiecte de infrastructură ale României – autostrăzi și drumuri expres. Va avea obiective clare și măsurabile și va lucra pentru accelerarea acestora.
Marin Griguță este un expert în domeniul său – inginer, are o experiență de peste trei decenii în managementul lucrărilor de infrastructură feroviară, rutieră și aeroportuară.
A lucrat pentru companii mari de profil din Germania și Qatar, iar acum revine în România, fiind unul dintre primii specialiști care au spus „da” acestei provocări, pe care am numit-o „o nouă aventură frumoasă”. Prima misiune a directorului general este să formeze în jurul său o echipă de oameni competenți, să structureze noua companie și să o dezvolte pentru a livra mai rapid și mai eficient decât până acum proiectele din Master Planul de Transport al României”, a arătat Cătălin Drulă.

Marin Griguţă

Ministrul Transporturilor a subliniat că CNIR nu este o companie care să consume bani publici din bugetul de stat, ”ci va avea ca sursă de finanțare o cotă-parte din veniturile realizate prin rovinietă”.

 

CITEȘTE ȘI:

Cinci oferte pentru proiectarea drumului de mare viteză Craiova-Lugoj

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru construcția tronsonului de autostradă Suplacu de Barcău – Chiribiș

20% dintre români vor mașini hybrid plug-in și doar 12%, full electrice. Sondaj ING Bank România

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Contract semnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat cu societatea...

Valea Prahovei
Infrastructură

Soluții de avarie pentru traficul de pe Valea Prahovei

În condițiile în care Autostrada Ploiești – Brașov nu este gata nici...

A0 Nord
Infrastructură

Autostrada A0 Nord. Se deschide circulația rutieră pe porțiunea dintre Lotul 2 și DN 2

Începând de joi, circulația rutieră pe Autostrada de Centură București A0 Nord...