Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat luni că au fost depuse cinci oferte pentru finalizarea construirii Variantei Ocolitoare Timişoara Sud, valoarea contractului lansat în licitaţie fiind de 394,10 milioane lei, fără TVA.
„Cinci oferte pentru noul contract necesar finalizării construirii Variantei Ocolitoare Timişoara Sud! Constructori din România, Spania, Ungaria şi Ucraina concurează pentru adjudecarea contractului lansat în licitaţie de CNAIR, prin D.R.D.P. Timişoara. Contractul are o valoare de 394,10 milioane de lei (fără TVA)”, a menționat Sorin Grindeanu.
Cei cinci ofertanți sunt:
- Automagistral – Pivden (Ucraina)
- Asocierea Duna Group International Kft (lider de asociere) – Duna Construcții RO (Ungaria – România)
- Asocierea Maxagro Center (lider de asociere) – Drumuri și Poduri Banat – OPR Asfalt – Obras Publicas y Regadios- Dimex-2000 Company (România – Spania)
- Asocierea SA & PE Construct (lider de asociere) – Tehnostrade – Spedition UMB (România)
- Asocierea Super Construct (lider de asociere) – Bauerhof Agrobanat – Rostdorstroy (România – Ucraina)
Traseul are o lungime de 25,69 de km, iar câştigătorul licitației trebuie să finalizeze în 12 luni lucrările care au rămas de executat la momentul rezilierii contractului anterior: 3 poduri; 9 pasaje; 4 noduri rutiere; 5 intersecţii la nivel; 2 parcări de scurtă durată.
Finanţarea lucrărilor va fi asigurată prin Programul Transport 2021-2027.
Potrivit ministrului Transporturilor, la data rezilierii precedentului contract, progresul fizic al lucrărilor era de 58,26%”, a completat Grindeanu.
Potrivit CNAIR, durata contractului va fi de 72 de luni, din care 12 luni perioada de execuție a lucrărilor, iar perioada de garanție va fi de minim 5 ani, aceasta putând fi majorată de ofertanți până la maxim 10 ani.
În perioada următoare, Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
CITEȘTE ȘI:
EY: Economia europeană dă dovadă de reziliență, dar redresarea va fi lentă
Asociația Pro Infrastructură: Atingem 1.000 km de autostradă, dar cu un ”muzeu”?!
Comentați?