Kia Mohave Gravity este noul flagship al mărcii sud-coreene. Iată ce oferă și cât costă cel mai luxos SUV Kia.
Modelul Mohave încă are la bază cea mai veche platformă din gama sud-coreenilor, apărută acum 12 ani. Însă acest lucru nu constituie un impediment, pentru că ne referim la un SUV indestructibil, heavy-duty, cu șasiu separat, aidoma modelului Toyota Land Cruiser.
Modelul a primit un update semnificativ anul trecut, care poate echivala cu o schimbare de generație. Exteriorul a fost complet redesenat, cu faruri Ice Cube cu patru fascicule care flanchează grila Tiger Nose, stopuri unite printr-o bandă și patru evacuări care dau stabilitate și forță ansamblului. La interior, atât materialele cât și designul au fost aduse la zi. Chiar dacă versiunea de top, Master, este foarte luxoasă, Kia a decis să ofere o ediție specială, numită Mohave Gravity, pe care a înzestrat-o cu elemente de stil și confort exclusiviste.
La exterior, cea mai mare schimbare este grila cu model de culoare neagră, complet schimbat, desenat pe orizontală (spre deosebire de elementele verticale cromate ale celorlalte versiuni). Jantele cu diametru de 20 de inci sunt, de asemenea, negre și au forma unor fulgi de zăpadă.
➡ Kia stabilește un record de vânzări în Europa! 💡
Interiorul este înnobilat cu Alcantara, care acoperă bordul, volanul, cotierele și o parte din fețele de uși în timp ce scaunele sunt îmbrăcate în piele fină. Iluminarea ambientală a fost extinsă pe bord, iar tetierele au fost redesenate. Instrumentarul de bord digital de 12,3 inci, sistemul multimedia cu display de 12,3 inci și climatizarea automată cu trei zone de confort impresionează.
Sub capotă lucrează motorul turbodiesel de 3.0 litri ce produce 260 CP și 560 Nm, cuplat la o transmisie automată cu 8 rapoarte și cu sistem de tracțiune integrală.
Coreenii oferă atât versiuni cu 5 locuri, cât și configurații cu 6 și 7 locuri. Prețul de bază pentru cel mai luxos SUV Kia, Mohave Gravity, este de 42.000 euro pe piața din Coreea. Momentan, aceasta este singura țară unde este oferit, iar Kia nu intenționează să-l exporte, așa că în România va trebui să ne mulțumim cu noul Sorento.
via Motor1
notă: fotografia din spate reprezintă versiunea Mohave Master, nu Mohave Gravity
Comentați?