Advertisement

Cel mai ieftin Renault Captur floteauto.ro
Home Piaţa auto Autoturisme Cel mai ieftin Renault Captur costă 15.900 euro. Iată cum arată!

Cel mai ieftin Renault Captur costă 15.900 euro. Iată cum arată!

Cel mai vândut crossover mic din Europa pornește de la 15.900 euro (13.361 euro + TVA) în România. Iată ce primești comandând cel mai ieftin Renault Captur!

Mulți producători îți promit ”prețuri începând de la…”, dar, în realitate, când verifici ce primești în prețul de bază, ajungi să te bucuri pentru cele patru roți și pentru volan. Nu este cazul pachetului oferit de cel mai ieftin Renault Captur. Echiparea sa bogată este unul dintre artizanii succesului crossoverului mic francez: peste 1,3 milioane de unități au fost comercializate de la lansarea din 2013, valoare care o egalează pe a modelului Dacia Duster, care, însă, a avut la dispoziție cu aproape 3 ani mai mult, fiind lansat în 2010. Cele două modele condus clasamentul vânzărilor ”all time” din segmentul SUV-urilor mici.

Cel mai ieftin Renault Captur floteauto.ro

➡ Citește aici testul cu Captur! 💡

Chiar dacă îți dorești un crossover mic bine echipat, poți trăi și cu versiunea de bază, Life, fără să ”te dai” la buzunar. Pentru 13.361 euro fără TVA (15.900 euro cu TVA), versiunea de bază a lui Captur vine cu senzori de lumină, pilot automat cu limitator de viteză, asistent de bandă, 4 geamuri electrice, cheie pliabilă, aer condiționat, lumini full-LED, recunoașterea semnelor de circulație, radio cu display monocrom, Bluetooth și USB și jante din oțel pe 16 inci. E drept, excepționalul display central de 10 inci și instrumentarul digital de 7 inci scot bani în plus din buzunar, dar niciunul dintre noi nu se poate plânge de cadranele clasice de bord cu display de 4,2 inci între ele.

Cel mai ieftin Renault Captur floteauto.ro

Cel mai ieftin Renault Captur: motorul

Poate doar motorul să adune ceva plângeri, din cauza lipsei de rafinament pe care o oferă adversarii. Pentru că sub capotă lucrează motorul TCe cu 3 cilindri, de 100 CP, cuplat la transmisia manuală cu 5 trepte, dar pentru încă 420 euro + TVA, poți opta pentru versiunea cu GPL. E drept, e un mare pas în față raportat la fostul 0.9 TCe, dar nu egalează exuberanța și forța de tracțiune a propulsorului PureTech de pe Peugeot 2008.

Singura culoare gratuită este cea din fotografie (Blue Marine Fume), chiar și pentru alb fiind necesară achitarea a 344 euro + TVA.

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

MG3
Autoturisme

Test MG3. Sufletul petrecerii!

Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...

Citroën
Autoturisme

Test Citroën C3 și e-C3. Provocare acceptată!

S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...

AutoturismePiaţa auto

Subaru Forester, a șasea generație, prezentat în România

Prezentat în România la SAB 2024, Subaru Forester este un model cheie...