Advertisement

Cel mai ieftin Logan 2021 floteauto.ro
Home Piaţa auto Autoturisme Cel mai ieftin Logan 2021 – cum va arăta versiunea de bază?

Cel mai ieftin Logan 2021 – cum va arăta versiunea de bază?

Am fost la Paris, unde Dacia a prezentat noile generații Logan / Sandero / Stepway. Am urcat în ele, m-am jucat la butoane, am întrebat și mi s-a răspuns. Iar acum am adunat toate informațiile și am venit să-ți spun ce dotări vor avea cele mai accesibile versiuni. Deci: la ce să te aștepți de la cel mai ieftin Logan?

Cu toții suntem mândri de aspectul noii game Dacia, mai ales că este rezultatul colaborării dintre centrul de design din București și Technocentre, Franța. Să ținem cont, însă, că fotografiile de presă ne înfățișează versiunile de top. Și în studioul din Paris în care am făcut cunoștință pe viu cu cele trei modele, tot cele mai scumpe variante au fost prezente.

Însă am profitat de pe urma prezenței experților Dacia la fața locului, și am încercat să aflu ce dotări va avea cel mai ieftin Logan, cel mai popular model din România. Pentru că, să fim cinstiți, o bună parte dintre companii și dintre clienții particulari pun mare preț pe… prețul mic.

Cel mai ieftin Logan 2021 floteauto.ro

Prima surpriză vine de la la exterior, unde luminile de zi în forma literei Y și faza scurtă cu tehnologie LED vor fi dotări standard și la cel mai ieftin Logan. Dincolo de design, marele câștig va fi în planul siguranței, pentru că noua fază scurtă va emite un fascicul mai lung cu 37% și mai lat cu 9%, deci ”mătură” șoseaua mult mai bine și, astfel, ameliorează semnificativ vizibilitatea. Iar faza scurtă se aprinde automat.

Cel mai ieftin Logan 2021 floteauto.ro

➡ Test comparativ Logan vs C-Elysee 💡

Standard sunt disponibile jante de tablă pe 15 inci, iar de la nivelul al doilea de echipare apar jantele Flexwheels, care vor fi disponibile și pe 16 inci și care imită aspectul jantelor din aliaj.

Nu te aștepta ca deschiderea portbagajului din telecomandă să fie standard la versiunea de bază și ține cont că stopurile nu au tehnologie LED în niciunul dintre nivelurile de echipare, ci becuri cu incandescență.

Logan 2021 spate floteauto.ro

De asemenea, calandrul față nu va avea ornamentele argintii (care, apropo, nu sunt aplicate ulterior, ci la turnarea măștii), acestea fiind înlocuite cu unele mai apropiate de culoarea neagră a plasticului calandrului (probabil grafitate).

Voleții activi de sub calandru, care se închid ca să faciliteze atingerea rapidă a temperaturii de lucru a motorului și să scadă coeficientul aerodinamic la viteze de autostradă și se deschid în trafic urban, pentru o răcire ameliorată, sunt standard pe toate versiunile.

Cel mai ieftin Logan: habitaclul, portbagajul și motoarele

La interior, cotiera centrală cu spațiu de depozitare nu este disponibilă pe versiunea de bază, aceasta fiind înlocuită cu cotierele basculabile de tip ”avion”, pe care le știm de la actualele generații.

Cel mai ieftin Logan 2021 floteauto.ro

Sistemul multimedia de bază, numit Media Control, primește două boxe în ușile din față și, deși nu are ecran în consola centrală, vine cu o clapetă care se ridică și se transformă în suport pentru smartphone. Descarci gratuit aplicația Media Control indiferent de sistemul de operare pe care îl are telefonul, și te faci cu o interfață simplă cu care poți controla toate funcțiile sistemului. Sigur că poți să asculți la radio și fără să-ți conectezi telefonul: controlezi funcțiile din butoanele fizice de pe satelitul de comandă și vizualizezi informațiile  pe ecranul dintre cadranele de bord, disponibile standard pe toate versiunile. În esență, este un radio încorporat în bord, care nu se vede și care îți oferă DAB (radio digital) și conectivitate Bluetooth, precum și o mufă USB. Suuuuperb!

 ➡ Aici am povestit TOTUL despre noile Logan, Sandero și Stepway! 💡 

Noul volan vine cu limitator de viteză pe el, este reglabil în înălțime și – în premieră – în adâncime, iar frâna de mână vine cu manetă clasică (opțional cu buton).

Plasticele sunt la fel de tari ca la actualul Logan, iar inserția textilă care crește calitatea percepută de la versiunile superioare nu există la cea de bază. În locul ei se află un plastic texturat tare. Scaunele sunt un salt remarcabil: sunt mult mai profilate, nu scărțâie și nu trosnesc. Și bancheta este mult mai bine profilată, dar panourile ușilor și cotierele au rămas tari.

Cel mai ieftin Logan 2021 floteauto.ro

Standard, noile modele vin cu 6 airbaguri, centuri de siguranță cu limitator de presiune, pretensionate, precum și cu buton SOS.

Logan 2021 floteauto.ro

Portbagajul este simplu, dar mai mare cu 18 l (528 l), iar pragul de încărcare a coborât cu 1,9 cm. A rămas, în schimb, pragul format la rabatarea spătarului banchetei.

➡ Test Logan 1.0 TCe GPL! 💡

Cât despre motoare, va trebui să te mulțumești cu SCe-ul de 65 CP, aspirat, mic, lent și tristuț, dar economic, sau va trebui să investești mai mult pentru 1.0 TCe de 90 CP, respectiv de 100 CP cu GPL. Este o soluție bună pentru cei care merg mult cu mașina și pentru companii, pentru că scade semnificativ costurile de rulare. Rămâne să vedem care va fi diferența de preț între motorizări.

Protejează-ți mașina de vremea rea, praf și zgârieturi cu husele ultra rezistente autocovers.

Motorul diesel dispare: oficialii Dacia spun că din cauza cererii slabe, eu cred că din cauza costurilor suplimentare necesare pentru a-l aduce la normele Euro 6d, și care ar fi scos Loganul nu numai din zona de low-cost, ci și din cea de smart buy.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

MG3
Autoturisme

Test MG3. Sufletul petrecerii!

Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...

Citroën
Autoturisme

Test Citroën C3 și e-C3. Provocare acceptată!

S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...

AutoturismePiaţa auto

Subaru Forester, a șasea generație, prezentat în România

Prezentat în România la SAB 2024, Subaru Forester este un model cheie...