În afaceri, de cele mai multe ori trebuie să faci compromisuri. Nu și de data asta: Caroserii Rădăcini „croiește“ la comandă vehicule perfect adaptate oricărui gen de business, acoperind tot spectrul cerut de piață! Foto: Bogdan Grigorescu
Gata! Nu trebuie să-ți mai adaptezi tu afacerea la tipurile de autoutilitare disponibile pe piață, pentru că secția carosări a companiei Rădăcini Motors adaptează vehiculele comerciale la specificul unui spectru larg de utilizatori. Pe porțile atelierului ies vehicule pentru transport marfă (cu obloane, prelată, furgon, etc.), pentru transport persoane (destinate companiilor de transport, unităților de învățământ, Poliției și Jandarmeriei), ambulanțe, vehicule frigorifice, autospeciale (de la cele destinate atelierelor și laboratoarelor mobile, până la autospeciale pentru intervenții, cu benă și lift, etc.) și vehicule blindate. Practic, toată paleta de vehicule este acoperită de oferta Caroserii Rădăcini.
Sigur, există un catalog de produse, care acoperă 80% din versiunile cerute de piață și care garantează un preț final bun, datorită costurilor decente cerute de conversie, însă, dacă cerințele clientului merg mai departe de acest catalog, intrând în aria de vehicul custom, Caroserii Rădăcini le poate satisface. Kiturile cu care lucrează compania provin de la branduri de prestigiu în domeniu, deci calitatea fabricației este de top și nu fluctuează.
Exemple de carosări
În această prezentare ne îndreptăm atenția asupra a trei vehicule de transport persoane, care au la bază autoutilitare Opel Movano. Primul este un microbuz L3H2 cu 16+1 locuri, cu tracțiune pe puntea față și înălțime interioară de până la 2.144 mm, arhi-suficientă pentru circulația nestingherită a persoanelor înalte pe culoar.
În prețul de vânzare, Caroserii Rădăcini include o paletă bogată de echipamente, care pe modelul de bază sunt opționale: uși spate vitrate, cu deschidere la 180°, aer condiționat, faruri și ștergătoare cu pornire automată, senzori de parcare spate, sistem multimedia Intellilink cu display color tactil de 7 inchi, pilot automat, limitator de viteză, computer de bord, pachet fumători și protecții de noroi la puntea spate.
De asemenea, odată cu conversia, atelierul adaugă o treaptă electrică la ușa laterală, care coboară automat la deschiderea ușii și se retrage la închiderea sa. De îndată ce urcă în mașină, pasagerii sunt întâmpinați cu aer condiționat Autoclima (Italia), baghetă LED, compartiment deasupra scaunelor iluminat din interior, podea acoperită cu material antiderapant rezistent la uzură, scaune ergonomice cu cotieră basculantă și centuri de siguranță cu prindere în 3 puncte și o izolare completă, termică și fonică, a habitaclului. Toate acestea și multe altele, pe care nu le-am mai menționat, sunt incluse în prețul de 31.500 euro + TVA.
Autoutilitara, care este antrenată de un motor 2.3 diesel de 145 CP, cuplat la o transmisie manuală cu 6 trepte, beneficiază de 24 de luni garanție fără limită de km și de asistență rutieră 12 luni, iar livrarea către client se face în 8 săptămâni de la plasarea comenzii.
➡ Click pentru serviciile oferite de Caroserii Rădăcini 💡
Aceleași condiții de garanție sunt valabile și pentru a doua utilitară, mai mare (L4H3), bazată tot pe Opel
Movano. Aici, propulsia este asigurată de același motor diesel, dar în versiunea de 163 CP, care transmite puterea punții spate duble. Lungimea destinată pasagerilor este, însă, cu 65 cm mai mare, ajungând să măsoare 4.383 mm. Diferența se regăsește în portbagajul încăpător aflat în spatele scaunelor. Vopsit în nuanța Signal Blue, vehiculul are prețul de 33.500 euro + TVA.
Ei bine, această variantă de microbuz poate fi comandat și în versiunea cu acces al pasagerilor numai pe la ușa din față-dreapta, destinată aplicațiilor gen maxi-taxi, în care pasagerii plătesc la urcare. La cerere, compartimentul șoferului poate fi izolat cu panou din plexiglass. Este un caz de conversie unic în Europa! Autoutilitara, disponibilă în culoare albă, are un preț de 34.900 euro + TVA.
Inutil de precizat, aceste conversii implică modificări de substanță, inclusiv la rezervorul de combustibil și relocarea seriei de șasiu, iar în urma conversiei vehiculele sunt omologate RAR.
Comentați?