Poşta Română optimizează administrarea flotei

Compania Naţională Poşta Română va contracta, prin licitaţie, servicii de monitorizare GPS şi de dispecerizare a vehiculelor din flota proprii, potrivit unui anunţ de participare publicat în SEAP.



Astfel, Poşta Română intenţionează să monteze pe maximum 950 de autovehicule echipamente GPS cu ajutorul cărora se vor obţine o serie de informaţii despre starea şi locatia maşinilor, cum ar fi:

  • localizare în teritoriu, adică obţinerea în timp real a poziţiei vehiculelor,
  • stare motor (pornit-oprit),
  • verificarea rutelor şi a kilometrilor parcurşi de flota auto,
  • stil de conducere (viteză, frânări, viraje),
  • consumul de carburant, alimentări,
  • alte date şi indicatori de exploatare.

Totodată, maximum 450 de autovehicule, din cele 950 echipate cu module GPS, vor fi dotate cu butoane de panică şi vor fi monitorizate printr-un dispecerat autorizat de Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR) cu un operator dedicat. Dispeceratul va deservi o platforma tehnica special destinata care sa permita permanent localizarea autovehiculelor transportă valori, precum sume de bani, bunuri de valoare, documente, instrumente de plată.

Poşta Română intenţionează să încheie contractul pe o perioadă de 24 de luni, criteriul de atribuire fiind preţul.

Valoarea totală estimată a achiziţiei este de 1,926 milioane de lei (fără TVA), în condiţiile în care instituţia contractantă vrea să plătească maximum 1,71 milioane de lei pentru montajul dispozitivelor GPS şi
216.000 de lei pentru dispecerizare. Totodată, valoarea maximă a unui contract subsecvent este de 963.000 de lei/an, ce implică monitorizare – 855.000 lei/an şi dispecerizare 108.000 lei/an

Ofertanţii vor trebui să depună o garantie de participare la licitaţie în valoare de 19.260 lei, cu o perioada de valabilitate cel puţin egală cu cea a ofertei, de 90 de zile.

Pe de altă parte, câştigătorul licitaţiei va trebui să constituie şi o garanţie de bună execuţie, de 5 % din valoarea fara TVA a contractului sectorial.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 27 august 2018.

În cazul în care, în urma stabilirii clasamentului conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constată că sunt două sau mai multe oferte cu acelaşi punctaj, Poşta Română va solicita clarificări prin intermediul SEAP, în vederea încărcării electronice de catre operatorii economici a unor documente care conţin noi preţuri. Noua propunere financiară va fi depusă doar şi numai în urma solicitării entităţii contractante.

 

 

Adaugati comentariu