BCR şi-a premiat câştigătorii

Campania de promoţională organizată de BCR în parteneriat cu BCR Leasing, „Soluţii de creditare pentru fiecare”, şi-a desemnat marele câştigător al premiului Dacia Duster Laureate, în persoana lui Iurie Pânzaru din Cluj. Acesta a optat chiar pentru două produse de creditare în această campanie – un credit “Prima Casă” şi un card de credit “Bun de plată”.



bcr-premii-castigatori-floteauto

Campania promoţională “Soluţii de creditare pentru fiecare” s-a derulat în perioada 22 august-15 decembrie 2014 şi a beneficiat de premii săptămânale în bani, în valoare de netă de 10.000 de lei, plus marele premiu, o maşină Dacia Duster Laureate.

Campania a dus la creşterea traficului de clienţi în unităţi, precum şi la creşterea numărului şi volumului produselor de creditare vândute. În unităţile BCR au intrat zilnic, în medie, pe toată durata campaniei, peste 1.500 de clienţi interesaţi de obţinerea uneia dintre soluţiile de creditare oferite de BCR. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2013, toate produsele de creditare promovate în campanie au înregistrat rezultate foarte bune în vânzări: creşteri cu peste 90%la creditele pentru casă, respectiv la cardurile de credit, precum şi o creştere de 40% la creditele destinate nevoilor personale”, a explicat Anca Rarău, director executiv marketing în cadrul BCR.

Campania a asigurat intrarea automată la tragerea la sorţi pentru unul din premiile promoţiei, tuturor clienţilor care au ales o soluţie de creditare şi, totodată, au venit cu salariul sau pensia la BCR.

Marele premiu a fost decernat în cadrul festivităţii de premiere de către Bogdan Speteanu, CEO BCR Leasing, în calitate de partener BCR în această campanie.

Ne face plăcere să adăugăm un plus de valoare serviciilor achiziţionate de clientul Grupului BCR, dl Iurie Pânzaru, şi sperăm că acest Mare Premiu, oferit de BCR Leasing, va completa bucuria achiziţionării «Primei Case». Succesul acestei campanii reprezintă o confirmare a încrederii pe care clienţii noştri ne-o acordă, dar şi a faptului că produsele noastre răspund adecvat nevoilor individuale ale acestora”, a declarat Bogdan Speteanu, în momentul înmânării cheilor maşinii.

Pe parcursul celor 16 săptămâni de campanie, alţi 16 clienţi, din peste 13 judeţe ale ţării şi Municipiul Bucureşti au câştigat premii săptămânale în valoare netă de 10.000 lei fiecare. Toţi câştigătorii au fost desemnaţi prin tragere la sorţi electronică.

Valoarea totală brută a premiilor campaniei a fost de aproximativ 270.000 lei.

 

Adaugati comentariu