BCR lansează opţiunea de logare cu Touch ID la Internet şi Mobile Banking

Banca Comercială Română (BCR) lansează, în premieră pe piaţa din România, funcţionalitatea de autentificare la soluţiile de internet banking şi mobile banking BCR prin aplicaţia eToken folosind opţiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple.



bcr-a-realizat-un-profit-net-floteauto

Clienţii BCR care au un telefon iPhone 5S (sau versiuni mai noi) vor putea să acceseze, gratuit, aplicaţia de mobile banking (www.bcr.ro/mobilebanking) în doar câteva secunde, folosind tehnologia de recunoaştere a amprentei. Astfel, clienţii nu mai sunt nevoiţi să îşi amintească parolele complicate şi îşi pot accesa conturile, în doar câteva secunde, de pe mobil, într-un mod rapid şi sigur.

BCR are peste 700.000 de clienţi înrolaţi la serviciile 24 Banking, iar în ultimul an, numărul celor care utilizează serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflectă şi în numărul de peste 60.000 de descărcări ale aplicaţiei de mobile banking doar in primul semestru din 2015. De asemenea, numărul facturilor plătite de clienţi prin mobile banking a înregistrat o creştere de aproape 200% faţă anul 2014.

De la începutul anului 2015, banca a dezvoltat şi îmbunătăţit o bună parte din serviciile şi produsele din zona digital.

bcr-lanseaza-optiunea-de-logare-cu-touch-id-la-internet-si-mobile-banking-floteautoAm integrat Touch 24 Banking cu eToken (aplicaţia de smartphone care înlocuieşte token-ul clasic), astfel încât clienţii noştri să se poată conecta rapid la contul lor 24 Banking direct cu eToken-ul, fără să mai închidă sau deschidă alte aplicaţii”, a declarat Cristian Mustaţă, Şef departament Strategie Digitală, BCR.

Începând din luna iunie, banca pune la dispoziţia clienţilor săi opţiunea de salvarea a şabloanelor personale direct din aplicaţia Touch 24 Banking şi pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit , folosind doar parola statică.

“Continuăm să inovăm, astfel că, din această săptămână, clienţii BCR au oferte personalizate de creditare în contul lor de internet banking pentru care pot opta direct online. În foarte scurt timp, aceleaşi oferte vor fi disponibile şi în aplicaţia de mobile banking”, spune Cristian Mustaţă.

Investiţia în tehnologie, dezvoltarea şi inovaţia în zona de digital banking a fost şi va fi o preocupare continuă pentru BCR şi de aceea banca a investit şi în pregătirea de personal dedicat acestei zone. În acest moment, există peste 150 de “eXperţi Digitali” în unităţile BCR, consilieri care sunt pregătiţi în orice moment să răspunda la întrebările clienţilor, să ofere suport, să preia feedback direct de la ei şi să propună îmbunătăţiri viitoare pentru serviciile oferite de bancă.

 

 

Adaugati comentariu