Autovehicule business. Noutăţile toamnei pentru maşinile de oraş

La începutul lunii octombrie a avut loc cel mai mare salon auto al toamnei, la Paris. AutoExpert Flote a selectat cele mai importante premiere pentru companii şi manageri.



Ediţia din acest an a Salonului Auto de la Paris a fost inundată de foarte multe premiere mondiale, mare parte dintre ele fiind de mare interes pentru companii şi manageri. Observaţia e valabilă mai ales dacă ne raportăm la Salonul Auto de la Geneva, din primăvara acestui an, sau chiar la ediţia de anul trecut a Salonului Auto de la Frankfurt, show-uri auto în care au contat mai mult premiere exuberante sau dedicate în primul rând clienţilor persoane fizice.

Asadar, iată care sunt principalele noutăţi pe care companiile şi managerii le vor putea achiziţiona în 2015 sau chiar de la finalul acestui an pe segmentul maşinilor de oraş.

 

 

Smart ForTwoSmart ForTwo

Mulţi consideră acest model doar o ”maşină de buzunar”, însă adevăratele sale veleităţi se fac remarcate doar în aglomeraţia urbană, unde ForTwo e foarte agil şi usor de parcat. E pentru cei cu bani, care vor să-i cheltuiască în mod inteligent.

 

 

 

Toyota AygoToyota Aygo

Deja disponibilă la vânzare, nonconformista Aygo aşteaptă să se încoloneze în flotele celor care vor o maşină urbană accesibilă şi robustă, dar care exprimă dinamism şi cutezanţă. Perfectă. Fie că livrează pizza sau corespondenţa.

 

 

 

Opel CorsaOpel Corsa

Noua generaţie promite să rămână o maşină cu un foarte bun raport preţ/dotări, lucru care, cu siguranţă, va face din Corsa un model foarte vânat pentru flote. Upgrade-uri importante, atât tehnice, dar şi estetice.

 

 

 

Kia RioKIA Rio (facelift)

Citadina coreenilor s-a remarcat printr-un preţ excelent raportat la pachetul tehnic şi dotările numeroase, iar update-ul primit la Paris promite să o păstreze la fel de atractivă pentru firme.

 

 

 

Skoda FabiaSkoda Fabia

Versiunea Combi a noii Fabia este de aşteptat să ducă la o dublare sau chiar triplare a vânzărilor acestui model proaspăt. Stilul simplist, dar cu o identitate vizuală suficient de puternică, induce exact ideea căutată de firme: soliditate.

 

 

 

Honda CivicHonda Civic (facelift)

Modificările de design fac din compacta japoneză foarte spaţioasă o maşina cu un look mai serios. Deci e de aşteptat ca noul Civic, mai ales în versiunea Tourer (portbagaj de 624 litri!), să fie mult mai curtată de companii.

 

 

 

Nissan PulsarNissan Pulsar

Mişcare destul de surprinzătoare din partea unui producător cunoscut pentru invazia de crossoveruri – noul Pulsar vizează, în mod clar, clientela lui VW Golf. Multe firme aşteaptă cu nerabdare să vadă ce are de oferit.

 

 

(Articol publicat în revista AutoExpert Flote, luna octombrie)

Adaugati comentariu