Asigurările şi vignetele sunt cele mai achiziţionate servicii financiare online din ultimele 6 luni, în cazul primei categorii fiind înregistrată o pondere de 18%, iar în cel de-al doilea, de 12%.
Peste jumătate dintre românii utilizatori de internet (54%) se menţin conservatori când vine vorba despre servicii financiare cumpărate online, preferând încă un contact direct în vederea achiziţiei acestui tip de servicii, conform studiului „Digital Evolution: Connected Consumer Monitor”.
Potrivit documentului, asigurările şi vignetele sunt cele mai achiziţionate servicii financiare online din ultimele 6 luni, în cazul primei categorii fiind înregistrată o pondere de 18%, iar în cel de-al doilea, de12%.
Chestionaţi în legătură cu tipul de asigurare auto cumpărată online, asigurarea de tip RCA a reprezentat răspunsul a 87% dintre participanţii la studiu, iar asigurarea de tip CASCO opţiunea a 13% dintre aceştia. Interesant de remarcat este faptul că, în cazul asigurării CASCO, aceasta este achiziţionată online în mai mare măsură de către femei (16% versus 10%, procent înregistrat în cazul bărbaţilor).
Studiul a fost realizat în noiembrie 2018 de Exact Business Solutions, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional de 1.123 respondenţi, internet users, cu vârsta între 18 şi 65 de ani.
Cu experienţă de peste 10 ani în marketing research, Exact Business Solutions oferă o gamă largă de metode, tehnici şi instrumente de cercetare atât pentru studii cantitative, cât şi calitative.
Trailerele sunt vehicule ce joacă un rol esențial în transportul de bunuri,...
•Doiniţa Stanciu18 ianuarie 2025Exporturile de mijloace de transport au crescut cu 4,1% în primele 11...
•Ada Ștefan10 ianuarie 2025Valoarea totală a primelor de asigurare subscrise pentru asigurările RCA de societățile...
•Ada Ștefan27 decembrie 2024Tarifele de referință RCA pentru mașinile de companie vor fi mai mari,...
•Ada Ștefan27 decembrie 2024
Comentați?