Afacerile WebEye România în domeniul soluţiilor telematice pentru flote au crescut cu 25% în 2015

WebEye România, parte a grupului WebEye din Ungaria, încheie anul cu o cifră de afaceri cu 25% mai mare decât în 2014, performanţă care o plasează pe a doua poziţie în grupul care activează în 12 ţări din Europa.



levente-gall-webeye-romania-floteauto

Compania specializată în soluţii telematice pentru transportatori a ajuns la peste 7600 de unităţi active montate în România, cu 21% mai multe decât în urmă cu un an. Acest lucru a fost posibil atât datorită dezvoltării flotelor clienţilor vechi, cât şi câştigării de parteneri şi clienţi noi precum EVW Holding, LPX Trans şi RER. De asemenea, tot mai mulţi oameni de afaceri din domeniul transporturilor au înţeles utilitatea soluţiilor telematice şi au ales să actualizeze soluţiile de bază, optând pentru echipamente noi, sofisticate.

webeye-levente-gall-floteauto2015 a fost un an bun, marcat de extinderea reţelei în ţară şi mai ales de câştigarea de clienţi noi şi de parteneriate care deschid orizonturi interesante. Am crescut frumos, ne-am dezvoltat natural în cei 8 ani de activitate. România a fost, de altfel, prima ţară în care WebEye a deschis o filială şi mă bucur că am confirmat aşteptările, WebEye România fiind pe poziţia a doua în grup, ca şi performanţă financiară, după Ungaria”, a declarat Levente Gall, director de vânzări WebEye România.

Faţă de 2007, când WebEye România avea un singur birou, la Oradea, astăzi compania are birouri în mai multe oraşe din ţară – Bucureşti, Sibiu, Timişoara, Suceava – şi 38 de angajaţi.

„Ne orientăm către zone-cheie pentru transportatori, cu activitate comercială intensă. Următorul pas, la începutul anului 2016, este deschiderea biroului de la Constanţa. Ne uităm în continuare cu interes către transportul de călători şi către agrobusiness pentru că este un domeniu dinamic, care creşte constant, ceea ce înseamnă dezvoltarea şi modernizarea flotelor auto iar noi oferim un instrument extrem de util pentru eficientizarea gestionării business-ului”, a mai spus Levente Gall.

În 2015, WebEye România a avut o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2014 şi estimează că va depăşi 3 milioane de euro în 2016, în condiţiile în care se menţine ritmul de creştere al economiei României.

La nivel de grup, WebEye a avut o performanţă bună în 2015, numărul abonamentelor active înregistrând o creştere cu 17%. Astfel, în perioada octombrie 2014 – octombrie 2015 au fost instalate în total aproximativ 7000 de soluţii telematice noi.

În România, WebEye a introdus anul acesta soluţia telematică DrivingStyle, care le permite patronilor din domeniul transporturilor să-şi evalueze corect angajaţii. Aplicaţia monitorizează practic piciorul şoferului iar la final este emis un raport din care reiese cât de corect au fost folosite frâna, retarderul şi tempomatul, indicatori care reflectă stilul de condus.

 

 

Adaugati comentariu