Advertisement

afacerile-dpd-romania-au-crescut-cu-24-in-primul-semestru-floteauto
Home Miscellanea Business Afacerile DPD România au crescut cu 24% în primul semestru, până la 37 milioane de lei

Afacerile DPD România au crescut cu 24% în primul semestru, până la 37 milioane de lei

DPD România, unul dintre jucătorii importanţi de pe piaţa locală de coletărie şi curierat  expres, a înregistrat o cifră de afaceri de 37 milioane lei în primul semestru al anului, în  creştere cu 24% faţă de aceeaşi perioadă din 2014.

Principalii factori de creştere au fost atragerea de noi clienţi şi creşterea volumelor de  transport ale clienţilor existenţi, dar şi serviciile dedicate clienţilor B2C şi investiţiile în soluţii  logistice.

Pentru întreg anul 2015, oficialii DPD România previzionează o cifră de afaceri de 100 milioane lei, mai mare cu peste 30% faţă de 2014, cele mai importante perioade de creştere în a doua parte a anului fiind Black Friday şi Crăciunul.

Creşterea livrărilor companiei vine şi pe fondul dezvoltării comerţului electronic, sector care are în general un impact tot mai mare asupra afacerilor curierilor, inclusiv în ceea  ce priveşte livrările internaţionale, segment care se află în continuă creştere.

Numărul coletelor livrate de DPD România în primele şase luni a crescut cu 37% faţă de  perioada similară a anului trecut, 80% din totalul livrărilor fiind naţionale, iar 20%  internaţionale.

Topul ţărilor către care au fost livrate cele mai multe colete de către DPD România este condus de Germania, Marea Britanie şi Italia, vârful operaţiunilor fiind înregistrat în perioada Paştelui.

Pe plan naţional, primele cinci oraşe cu cele mai multe livrări în primul semestru au fost  Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Sibiu. Clienţii noi, atraşi în această perioadă,  activează în industrii precum auto, home&deco, farma, fashion etc.

În ceea ce priveste investitiile DPD România în prima jumatate a anului, acestea au fost  directionate pentru cresterea flotei, în dezvoltari software, echipamente IT si electronice, dar si catre extinderea depozitelor din tara.

Clientii noi, atrasi în aceasta perioada, activeaza în industrii precum auto, home&deco, farma,  fashion etc.

Piaţa locală joacă un rol important în strategia pe termen mediu şi lung a DPDgroup,  compania avand ca obiectiv să devină lider de piaţă în zona Balcanilor până în 2020, plan  susţinut de investiţii totale în valoare de 15 milioane euro. Astfel, România urmează să devină  un hub important în reţeaua companiei la nivel european.

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier.

În România, DPD se află în top trei companii de curierat, cu o echipă de peste 500 de angajaţi şi francizori şi acces la o reţea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual 4,8 milioane de colete.

În România, DPD se afla în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoasterea pietei locale si cele doua servicii Predict si Pickup, DPD România ofera cea mai  buna experienta de livrare atât expeditorilor cât si destinatarilor.

Cu o echipa de peste 500 de angajati si francizori si având acces la o retea europeana de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livreaza anual 4,8 milioane de colete.

DPDgroup este reteaua de livrare colete a GeoPost, care a înregistrat vânzari de 4,9 miliarde euro în 2014. GeoPost este holding-ul detinut de Grupul francez La Poste.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

BusinessIndustrie auto

Industria auto din UE solicită pentru 2025 retragerea amenzilor pentru exces de emisii de CO2

Industria auto europeană consideră că tranziţia către vehicule verzi este ireversibilă. Reprezentanții...

Business

JOST confirmă oficial achiziția Hyva

JOST confirmă oficial achiziția Hyva, un specialist global în soluții hidraulice pentru...

mărci
Business

Un singur producător auto în Top 10 mărci preferate. Sondaj YouGov

În Top 10 mărci preferate de consumatorii din 28 de țări, constructorul...

reduceri de personal
Business

Ponderea companiilor care anticipează reduceri de personal în 2025 a crescut cu 11%

Ponderea companiilor care previzionează reduceri de personal în anul care urmează a...