Advertisement

Bosch
Home Piaţa auto Industrie auto Aeroportul din Stuttgart va avea o parcare complet automată și fără șofer cu sprijinul Bosch

Aeroportul din Stuttgart va avea o parcare complet automată și fără șofer cu sprijinul Bosch

Apcoa, Bosch și Mercedes-Benz colaborează pentru a oferi primul serviciu de parcare automatizată cu valet (AVP) din lume. Astfel, în viitor, o comandă de pe smartphone va indica autovehiculelor unde să se amplaseze în parcarea P6 a aeroportului Stuttgart. Va fi folosită pentru prima dată infrastructura bazată pe camere video pentru a detecta benzile de circulație și obstacolele.

Bosch, Mercedes-Benz și Apcoa, operatorul parcării, intenționează să introducă în viitor parcarea fără șofer și complet automatizată pe aeroportul din Stuttgart. În acest scop, sistemul automatizat de parcare cu valet (AVP), dezvoltat prin colaborarea dintre Bosch și Mercedes-Benz, urmează să fie pregătit pentru exploatare comercială.

Noul Mercedes-Benz Clasa S este deja pregătit pentru a-l primi la bord, devenind astfel primul autovehicul de serie din lume echipat cu tehnologia necesară pentru viitorul AVP pe bază de infrastructură. Opțional, clienții pot achiziționa preinstalarea adecvată pentru ceea ce compania numește PARK PILOT INTELIGENT, ceea ce face ca modelul Clasa S să poată primi o comandă de pe smartphone pentru a se conduce singur către un loc de parcare rezervat.

„Cu noul model Clasa S, nu doar conducerea este un lux, ci și parcarea”, spune dr. Michael Hafner, directorul departamentului pentru conducere automatizată de la Mercedes-Benz AG.

Parcarea P6 de pe aeroportul din Stuttgart va servi drept pilot pentru serviciul de parcare automatizată planificat. Aici, companiile vor testa modul în care tehnologia auto de la bordul modelului Clasa S interacționează cu infrastructura inteligentă Bosch și cu APCOA FLOW, platforma digitală furnizată de Apcoa, operatorul de parcare. Această platformă face ca întregul proces de parcare să fie efectuat fără tichete și fără numerar.

„Apcoa, Bosch, Mercedes-Benz și aeroportul din Stuttgart intenționează să coopereze pentru realizarea unei parcări complet automate”, spune Christoph Hartung, membru în consiliul de conducere executivă a diviziei Soluții de mobilitate conectată Bosch.

În parcarea aeroportului, sunt în curs de desfășurare pregătirile pentru a da startul serviciului pilot de parcare automatizată cu valet planificat. Obiectivul acestui test cu autovehicule noi Clasa S efectuat pe aeroportul din Stuttgart este de a se asigura că interacțiunile dintre autovehicul, tehnologia infrastructurii și operatorul parcării se desfășoară fără probleme și sunt optimizate pentru client.

Prima funcție de parcare de Nivel 4 din lume la un autovehicul de serie

În iulie 2019, Bosch și Mercedes-Benz au primit prima aprobare specială din lume pentru a opera AVP pentru modelele Clasa E selectate, fără prezența unui șofer, în traficul de parcare mixt de la Muzeul Mercedes- Benz din Stuttgart.

Echipat în mod adecvat pentru PARK PILOT INTELIGENT, noul Mercedes-Benz Clasa S este acum primul autovehicul de serie care dispune de tehnologia AVP, ceea ce îi permite să parcheze fără șofer. Totuși, acest lucru este condiționat de disponibilitatea viitoare a parcărilor cu infrastructura adecvată, precum și de legislația națională care trebuie să dea undă verde serviciului de parcare automatizată cu valet.

bosch

Astfel, Mercedes-Benz Clasa S este primul autovehicul din lume pre- echipat pentru o funcție de conducere automată SAE Nivel 4, pe locul doi mondial ca nivel de automatizare.

„Prin parcarea automatizată cu valet, Mercedes-Benz demonstrează că parcarea fără șofer va fi posibilă în curând”, spune Hafner.

Pentru a facilita această nouă funcție de parcare printr-o singură atingere, va fi amenajată o zonă spațioasă de predare și preluare, direct în spatele intrării în parcarea P6, oferind utilizatorilor AVP un loc convenabil pentru a-și lăsa autovehiculele. În timp ce ei se îndreaptă în mod confortabil către terminal și își fac check-in-ul, modelul Clasa S se va parca singur la subsol, ghidat de informațiile din tehnologia infrastructurii. Cu alte cuvinte, utilizatorii nu mai trebuie să-și facă griji cu privire la manevre sau la necesitatea de a se strecura cu greu din autovehicul atunci când spațiul pe care l-au găsit în cele din urmă se dovedește a fi prea îngust.

 

Citiți articolul integral pe www.autoexpertindustry.ro

 

TE-AR MAI PUTEA INTERESA ȘI:

Indemnizațiile pentru Kurzartbeit și pentru șomaj tehnic, prelungite până la 30 iunie 2021

Verde crud pe burse, dar pandemia scoate peri albi mediului privat

A fost actualizată lista țărilor din zona galbenă. Carantina va fi de 14 zile

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

china
Industrie auto

Eurostat: China a devenit, în ultimii ani, principalul partener al industriei auto din UE

China a fost, în 2022, cel mai mare consumator de vehicule produse...

stellantis
Industrie auto

Succesorul lui Carlos Tavares la Stellantis ar putea fi Luca Maestri, fost director financiar la Apple

De la plecarea lui Carlos Tavares din funcția de CEO al Stellantis,...

electrice
Industrie auto

Vor fi forțați constructorii auto să vândă mașini electrice ieftine?

Constructorii auto sunt între ciocan și nicovală. Pe de o parte, vânzările...

carlos tavares
BusinessIndustrie auto

Demisia surpriză a lui Carlos Tavares de la conducerea Stellantis

Carlos Tavares și-a prezentat demisia din funcția de director general al Stellantis,...