Administrare inteligentă în leasing operaţional

Dincolo de avantajele clasice pe care produsul de leasing operaţional le aduce firmelor, finanţatorii completează aceste beneficii şi cu o serie de platforme online şi aplicaţii mobile şi web, destinate optimizării mobilităţii.



Devenite esenţiale în viaţa cotidiană, aplicaţiile şi portalurile web sunt puternic utilizate astăzi şi pentru serviciile de management al flotei. Accesibile imediat şoferului prin intermediul unui smartphone, aceste soluţii digitale permit, totodată, atât optimizarea costurilor de administrare a parcului auto, cât şi îmbunătăţirea siguranţei conducătorului auto şi a flotei.

În sprijinul companiilor

Pentru Radu Manea, directorul general Porsche Mobility, digitalizarea este un element important în relaţia cu clienţii, în condiţiile în care trebuie ţinut pasul cu cerinţele de consum ale acestora, dar şi cu industria.

radu-manea-floteauto„Pentru a veni în sprijinul clienţilor noştri, am lansat, în luna iunie a anului trecut, Porsche Bank Shop, prima platformă din ţară care oferă soluţii complete de mobilitate: maşină, accesorii, finanţare şi asigurare, garantându-le economia de timp şi efort în cadrul procesului de achiziţie”, spune Radu Manea.

 

În pas cu schimbările

La rândul său, Philip Aarsman, directorul general Business Lease, consideră că experienţa digitală este foarte importantă astăzi pentru studierea, achiziţia sau operarea unei maşini.

Aarsman„Prin integrarea sistemelor inteligente, putem colecta date pentru a ne îmbunătăţi produsele şi pentru a dezvolta noi servicii în beneficiul clienţilor noştri. Business Lease este în pas cu schimbările şi, la începutul anului trecut, a lansat programul «Connected Care»”, arată Phil Aarsman.

Astfel, toate maşinile din flota Business Lease sunt echipate standard cu dispozitive care transmite online kilometrajul, consumul de combustibil şi toate datele cu privire la motor şi maşină pe care un client le primeşte în mod normal prin tabloul de bord al vehiculului. „Aceste date ne ajută să aliniem kilometrii reali cu cei contractaţi, în strânsă legătură cu clienţii noştri. Mai mult, aceste date ne fac mai eficienţi în mod proactiv prin direcţionarea în timp real şi util a maşinilor către partenerii care le servisează, optimizând costurile şi durata reparaţiilor”, explică Philip Aarsman.

De curând, este disponibilă şi varianta premium Connected Care 2.0., o versiune prin care pot fi urmărite traseele maşinii, stilul de condus, consumul de carburant, pot fi setate limite de viteză, perimetrul geografic de utilizare a vehiculului şi un drum exact pe care să-l parcurgă autoturismul.

O prioritate şi un efort continuu

Implicarea Arval România în digitalizarea serviciilor de administrare a flotei este semnificativă, fiind, aşa cum spune directorul general al companiei, Dan Boiangiu, “o prioritate şi un efort continuu”.

dan-boiangiu-arval“În 2017 am lansat versiuni îmbunătăţite ale aplicaţiilor My Arval Fleet – pentru fleet manageri şi My Arval Mobile – pentru utilizatori.  În plus, tot în 2017, am lansat un serviciu digital absolut nou – Arval Total Fleet, care permite clienţilor care au în flota şi vehicule altele decât cele în contracte de leasing cu Arval, să integreze rapoarte pentru întreaga lor flotă, căpătând o imagine de ansamblu, o comparabilitate directă şi o abordare unitară a strategiei de reducere a costurilor”, explică Dan Boiangiu.

În ianuarie 2018, compania a lansat, de asemenea, o nouă soluţie digitală, numită Arval Active Link, o soluţie telematică pentru integrarea datelor transmise direct de către vehicul în sistemele Arval de raportare, permiţând companiilor îmbunătăţirea deciziilor tactice de management al flotei şi, implicit, al optimizării costurilor.

 

(Articol publicat în revista Flote Auto, Suplimentul „Soluţii de Finanţare şi Administrare”, martie 2018)

 

Adaugati comentariu