Advertisement

poduri
Home Infrastructură Restricția de circulație pe podul de la Agigea, prelungită până la 1 septembrie

Restricția de circulație pe podul de la Agigea, prelungită până la 1 septembrie

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă menţinerea până la data de 01 septembrie 2016 a măsurii de restricţionare a circulaţiei autovehiculelor cu MTMA mai mare de 5 tone pe podul de la Agigea, unde se desfățoară lucrări de reabilitare.

Accesul pe pod este permis exclusiv autovehiculelor destinate transportului de persoane şi a celor cu regim de circulaţie prioritară menţionate în OUG 195/2002, Art. 32, alin. (2) lit. a) si b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.

Traficul rutier se va desfăşura pe benzile centrale ale podului, iar viteza de deplasare va fi limitată la 50 km/h.

Pe perioada adoptării măsurii de restricţionare a circulaţiei, autovehiculele cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de 5 tone vor utiliza următoarele variante ocolitoare.

Pentru relaţia Bucureşti – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur:
– A2 (Bucureşti – Constanţa – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia) şi retur.

Pentru relaţia Hârsova (DN 2A) – Tulcea (DN 22) – Port Constanţa Sud – Agigea – Negru Vodă – Mangalia şi retur:
– A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A2 (nod rutier A4 cu A2 – Nod rutier Medgidia) – DJ 381 (Nod rutier Medgidia – Ciocârlia de Sus) – DN 3 (Ciocârlia de Sus – Cobadin) – DJ 391 (Cobadin – Mereni – Topraisar) – DN 38 (Topraisar – Agigea) – DN 39 (Agigea – Mangalia) şi retur.

Conducătorii autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată superioară limitei de 5 tone, care au ca destinaţie finală Portul Constanţa, vor putea utiliza şi următoarele variante ocolitoare, ca urmare a deschiderii circulaţiei pe noul pod rutier al Canalului Dunăre – Marea Neagră.

Pentru relaţia Bucuresti – Port Constanţa Sud şi retur, traficul rutier se va desfăşura pe următoarea rută ocolitoare:   – A2 (Bucureşti – Constanţa) – nod rutier A4 – intrare Port Agigea – Constanţa Sud (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunare – Marea Neagra) – Poarta 10 bis (Port Constanţa);

Pentru relaţia Hârşova (DN 2A) – Port Constanţa Sud şi retur, traseul de ocolire va fi:                                           – A4 (nod rutier Ovidiu – Nod rutier A4 cu A2) – A4 – intrare Port Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunăre – Marea Neagra) – Poarta 10 bis (Port Constanţa Sud);

Pentru relaţia Mangalia – Port Constanţa şi retur, traseul de ocolire va fi:                                                       – Mangalia – DN 39 – Agigea – intersecţie DN 39 cu DN 39A – DN 39A – intrare Port Constanţa

Restricţiile de circulaţie sunt determinate de lucrările de reabilitare a podului de la Agigea, peste Canalul Dunăre Marea Neagră, situat pe DN 39, la km 8+988.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...