Advertisement

Leapmotor
Home Miscellanea Business Spania, viitoare poartă de acces în Europa a Leapmotor prin Stellantis

Spania, viitoare poartă de acces în Europa a Leapmotor prin Stellantis

Foaia de parcurs prinde contur pentru cel de-al 15-lea brand al lui Stellantis. Producătorul chinez Leapmotor se pregătește să ajungă pe piața europeană, prin Spania, în luna septembrie. Inițial, 14 dealeri ar trebui să distribuie modelele chinezești. Pentru început, Leapmotor vizează 400 de înmatriculări în ultimul trimestru.

Lucrurile se accelerează pentru Leapmotor. După anunțul Stellantis de a deveni actionar strategic și a deține exclusivitatea importului și distribuției mărcii în Europa prin rețelele sale, planul organizațional al producătoruliui chinez a fost pus în aplicare.

Potrivit informațiilor dezvăluite de ”La Tribuna de Automoción”, Carlos Tavares, CEO Stellantis, ar fi ales Spania ca punct de intrare al Leapmotor în Europa. Lansarea ar urma să aibă loc în luna septembrie, cu primii 14 dealeri responsabili de vânzarea mărcii. Discuții par să fie în desfășurare și cu alți investitori pentru extinderea rețelei anul viitor.

Sosirea Leapmotor pe piața spaniolă ar marca începutul ofensivei mărcii care intenționează să-și facă loc în segmentul electric la prețuri accesibile și să concureze cu jucători precum Dacia. Lansarea ar urma să aibă loc cu SUV-ul C10 (cu o dimensiune apropiată de Tesla Model Y) și a cărui structură inovează cu tehnologia CTC (cell to chassis), urmat de T03, în așteptarea sosirii a șase modele până în 2027.

Primele modele Leapmotor vor fi importate, deci, direct din China, însă, ulterior, asamblarea lor va fi realizată în fabrica Stellantis din Tychy (Polonia), pentru evita creșterea taxelor vamale europene.

Stellantis vrea să construiască o rețea de 500 de dealeri până în 2026, în Spania, Italia, Germania, Olanda, Portugalia, Belgia, Grecia și România.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

INS: Parcul național de vehicule rutiere numără 10,3 mil. unități la finalul anului 2023

 

Vânzările de vehicule noi vor crește ușor în acest an în România, iar producția va avansa cu 8,5%. Raportul PwC Autofacts

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

volvo
Business

Volvo renunță la planul de a vinde numai vehicule electrice din 2030

Compania auto Volvo a anunțat că și-a abandonat obiectivul de a produce...

MOL
Business

MOL a început să producă hidrogen verde în cea mai mare fabrică din regiune

La rafinăria MOL din Százhalombatta a început producția în cea mai mare...

Chrysler
Business

Stellantis refuză să vândă Chrysler strănepotului fondatorului mărcii

Strănepotul fondatorului Chrysler l-a contactat pe șeful Stellantis pentru a-și exprima nemulțumirea...

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...