Advertisement

bmw
Home Piaţa auto Industrie auto Uzina istorică a BMW din München nu va mai produce vehicule termice după 2026

Uzina istorică a BMW din München nu va mai produce vehicule termice după 2026

Construită în urmă cu 75 de ani, uzina BMW din München începe tranziția energetică a liniilor sale de producție. Producătorul german a anunțat că niciun model termic nu va mai părăsi fabrica după 2026, pentru a face loc următoarei generații de vehicule 100% electrice.

Deosebit de vizibilă în gamele lor, tranziția energetică realizată de producătorii de automobile afectează și fabricile lor de producție. Constructorii auto trebuie, de fapt, să își adapteze liniile pentru a asigura fabricarea vehiculelor 100% electrice sau a anumitor elemente ale acestora, precum bateriile.

Grupul german BMW anunță astfel transformarea viitoare a fabricii sale istorice din München, unde va produce modelele Neue Klasse din 2026. În avanpremieră, realizarea unui sedan cu zero emisii a fost dezvăluită, anul trecut, la IAA Mobility, Salonul Auto de la München.

„Uzina din München este un exemplu excelent al capacității noastre de adaptare. Investim aici 650 de milioane de euro și vom produce exclusiv vehicule complet electrice la fabrica noastră-mamă de la sfârșitul anului 2027”, a explicat Milan Nedeljkovic, membru al Consiliului de Administrație al BMW AG, responsabil pentru producție.

În prezent, la fabrica din Munchen sunt fabricate aproximativ 1.000 de vehicule pe zi.

 

Sursa foto: BMW

 

CITEȘTE ȘI:

Roxana Lupescu, Arval: ”Piața de leasing operațional s-a dezvoltat extraordinar de mult”

Meseria de șofer, printre cele mai căutate locuri de muncă în 2023

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...