Advertisement

Autostrada Sibiu - Făgăraş
Home Infrastructură Constructorul turc Makyol a câștigat toate tronsoanele de pe Autostrada Sibiu – Făgăraş

Constructorul turc Makyol a câștigat toate tronsoanele de pe Autostrada Sibiu – Făgăraş

Toţi cei 68 de km ai Autostrăzii Sibiu – Făgăraş vor fi construiți și proiectați de compania turcă Maykol, care a câștigat și ultima licitație organizată de CNAIR, cea a tronsonului 2 Avrig-Mârşa şi Arpaşu de Jos, cu o ofertă de 1,54 de miliarde de lei.

„Acelaşi antreprenor turc, care a câştigat contractele pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor 1, 3 şi 4, a fost desemnat astăzi să construiască cei 19,92 km dintre Avrig-Mârşa şi Arpaşu de Jos. Constructorul are la dispoziţie 12 luni pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţia lucrărilor. Valoarea ofertată a contractului, finanţat din Programul Transport, este de 1,54 miliarde de lei (fără TVA). Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii”, a precizat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

În prezent, sunt semnate contracte pentru proiectarea şi execuţia primilor 39,47 km ai Autostrăzii Sibiu – Făgăraş: tronsonul 3 (17,61 km) Arpaşu de Jos (DN 1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B); tronsonul 4 (21,86 Km): Sâmbăta de Sus (DJ 105B)- Municipiul Făgăraş (16,26 km) şi drum de legătură cu DN 1 (5,6 km).

În ceea ce priveşte contractul pentru proiectarea şi construcţia tronsonului 1, Boiţa (Autostrada Sibiu – Piteşti) – Avrig – Mârşa, în lungime de 14,25 km, ministrul Transporturilor a arătat că acesta este în curs de semnare.

Pe tronsonul 2 al autostrăzii Sibiu – Făgăraş antreprenorul va construi inclusiv 21 poduri şi 4 viaducte. În acest moment avem contracte semnate pentru proiectarea şi construcţia tronsoanelor 3 şi 4, iar contractul pentru proiectarea şi execuţia tronsonului 1 este pe circuitul administrativ în vederea semnării.

Autostrada Sibiu – Făgăraş, cu o lungime de 68,04 km, are o importanţă majoră în desfăşurarea traficului rutier pe direcţia Coridorului IV Pan European şi face parte din proiectul mai amplu pentru conectarea infrastructurii rutiere la reţeaua de transport europeană TENT- Comprehensive (Intercoridorul Moldova – Transilvania).

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Gama Ford Courier, oficial, în portofoliul uzinei din Craiova. Ciolacu: ”O maşină cu un brand american, dar în mod clar cu suflet oltenesc”

Care este impactul anvelopelor asupra consumului de combustibil?

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Craiova - Târgu Jiu
Infrastructură

Lotul 6 al drumului de mare viteză Craiova – Târgu Jiu intră în procedură de licitaţie

Lotul 6 al drumului de mare viteză Craiova – Târgu Jiu, în...

Focșani - Brăila
Infrastructură

Un pas înainte pentru construcția Drumului Expres Focșani – Brăila

Licitația pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani – Brăila a fost...

Giurgiu - Ruse II
Infrastructură

Licitație pentru proiectarea Podului peste Dunăre Giurgiu – Ruse II

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a publicat, în SEAT, anunțul...

satu mare
Infrastructură

Cinci oferte pentru un nou drum expres, Satu Mare – granița cu Ungaria (Oar)

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a primit cinci oferte pentru...