Advertisement

Pasajul Olteniței
Home Infrastructură Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni va fi deschis circulației pe 27 mai

Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni va fi deschis circulației pe 27 mai

Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni se pregătește pentru deschiderea circulației rutiere, termenul probabil fiind sâmbătă, 27 mai, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

”La Pasajul Olteniței – Popeşti-Leordeni a început realizarea semnalizării rutiere verticale și orizontale, necesare pentru darea în trafic. Data cea mai probabilă este sîmbătă, 27 mai. Odată cu darea în trafic a pasajului, se vor da în trafic și 3,6 km din Centura București lărgită la 4 benzi + 1,6 km modernizați din DN 4”, a arătat Ionel Scrioșteanu.

Potrivit acestuia, DN 4 (Șoseaua Olteniței) va fi lărgit la 4 benzi în orașul Popești-Leordeni, pe un sector cuprins între Danubiana și intrarea în Capitală.

”Va continua dezvoltarea infrastructurii rutiere și îmbunătățirea conectivității cu o gândire integrată a lucrărilor de la Pasajul Olteniței – Popești-Leordeni, prin demararea unui proiect de lărgire a DN 4 la 4 benzi, în colaborare cu Consiliul Județean Ilfov, prin domnul președinte Hubert Thuma și cu Primăria orașului Popești-Leordeni, prin domnul primar Petre Iacob și domnul viceprimar George Adrian Ștefănescu. Este vorba de proiectul pentru modernizarea DN 4 (Șoseaua Olteniței), pe sectorul de drum ce traversează orașul Popești-Leordeni, cuprins între Danubiana și intrarea în București, pentru care a fost semnat Acordul de Parteneriat zilele trecute între CNAIR și Primăria orașului Popești-Leordeni”, a explicat secretarul de stat.

Astfel, sunt prevăzute următoarele lucrări:

  • lărgirea la 2 benzi pe sens,
  • intersecție semaforizată DN 4 x Strada Drumul Fermei,
  • intersecție semaforizată DN 4 x Strada Maica Tereza,
  • sens giratoriu dublu în zona Pieței Sfânta Maria nr. 1,
  • amenajarea trotuarelor și a spațiilor verzi,
  • canalizare pluvială.
  • rețele de utilități subterane

Valoarea proiectului este de aproximativ 100 milioane lei, finanțarea fiind asigurată de Ministerul Transporturilor din fonduri europene.

 

 

CITEȘTE ȘI:

Segmentul final parcurs până la destinatar este responsabil de 77% din costurile de transport

Un pas înainte pentru drumul de legătură între Autostrada A3, DN 1 și Aeroportul Brașov-Ghimbav

 

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...