Advertisement

DN 68A
Home Infrastructură Lucrările de asfaltare pe DN 68A, între Margina și Holdea, au fost finalizate

Lucrările de asfaltare pe DN 68A, între Margina și Holdea, au fost finalizate

Lucrările de asfaltare a DN 68A, șoseaua pe care mașinile sunt obligate sa circule în lipsa unui sector de pe Autostrada A1, au fost finalizate, iar în cursul acestei săptămâni vor fi realizate ultimele marcaje şi acostamente, a anunțat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Cătălin Drulă.

„Am fost într-o vizită pe DN 68A Margina – Holdea, acolo unde, în ultimele luni, s-au făcut lucrări de reabilitare. Am vrut să mă asigur că ne vom încadra în termenul promis acum 2 luni, pentru finalizarea proiectului: 10 iulie. Şi aşa va fi: lucrările sunt pe ultima sută de metri – asfaltarea este gata şi mai rămâne finalizarea ultimelor marcaje şi acostamente. Mă bucur să văd că am reuşit să readucem la un standard decent, în câteva luni, acest drum, care până acum a avut parte doar de cârpeli şi pe care se circula ca în Evul Mediu. Pe circa 4 km a fost nevoie de lucrări mai complexe, de refacere a fundaţiei, pentru care s-au folosit, spre exemplu, 7.000 de tone de mixtură asfaltică, 18.000 de tone de piatră spartă, 19.000 de tone de balast, geocompozit antifisură şi geocompozit anticontaminare – pe 30.000 de metri pătraţi”, a precizat Cătălin Drulă.

Potrivit ministrului Transporturilor, pe cei aproximativ 6 km care aveau fundaţia neafectată, Regională de Drumuri Timişoara a aşternut asfalt nou, respectiv două straturi plus geocompozit antifisură.

„Aceste lucrări de reabilitare erau necesare, dar asta este doar o soluţie temporară. Trebuie să închidem sectorul lipsă din A1, Lugoj – Deva Lot 2, sectorul tunelelor. Patru ani s-au pierdut pentru acest proiect, pe care l-am deblocat în primăvară şi, pe 10 mai, s-au depus în sfârşit candidaturile constructorilor la faza de precalificare”, a menționat şeful de la Transporturi.

Acesta a adăugat că Lotul 2 este propus pentru finanţare prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), iar în săptămânile următoare va fi anunţată lista scurtă cu primii şase calificaţi în cadrul licitaţiei.

 

Sursa foto: Cătălin Drulă facebook

 

CITEȘTE ȘI:

Stellantis mizează pe mixul hidrogen – baterii

Bulgaria solicită doar carte de identitate sau pașaport la intrarea în țară

Ducato 2021, noile caracteristici majore

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...