Advertisement

Târgu Jiu
Home Infrastructură Construcția VO Giurgiu va costa 407,5 milioane lei. Proiect

Construcția VO Giurgiu va costa 407,5 milioane lei. Proiect

Potrivit proiectului de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici, Varianta ocolitoare (VO) Giurgiu va costa 407,5 milioane lei, sumă care include și construcția a două parcări, fiecare cu o suprafaţă de aproximativ 6.500 mp.

Conform documentului aflat în dezbatere publică, durata de execuţie a șoselei este de trei ani.

Suprafaţa de teren ce urmează a fi expropiată este de aproximativ 7,75 ha, proprietatea asupra imobilelor aparţinând domeniului public, proprietăţii private şi zonei frontierei de stat.

Varianta ocolitoare Giurgiu, în lungime totală de 12,068 km, va ocupa terenuri aflate pe raza administrativă a municipiului Giurgiu şi a localităţilor Stăneşti, Frăteşti şi Slobozia.

”Proiectul de hotărâre are ca scop implementarea unui obiectiv care va conduce la îmbunătăţirea şi dezvoltarea infrastructurii de transport rutier de interes naţional şi atragerea forţei de muncă locale în perioada realizării lucrărilor, în faza de implementare fiind estimată ocuparea a aproximativ 650 de locuri de muncă”, spun reprezentanții Ministerului Transporturilor.

Municipiul Giurgiu este traversat de o serie de drumuri naţionale şi judeţene, respectiv DN 5, DN 5B, DN 5C, DJ 503 şi DJ 504, care în intravilanul municipiului au şi funcţiuni de stradă/bulevard.

”Traficul intens generat de aceste drumuri, spre care debuşează şi străzile adiacente, inclusiv o parte din traficul dinspre frontieră – Podul Prieteniei peste Dunăre, conduce frecvent la congestionări ale traficului, blocaje şi aglomeraţii urbane. Oportunitatea realizării Variantei ocolitoare Giurgiu a fost identificată în cadrul analizei şi studiilor prealabile, fiind inclusă în Master Planul General de Transport al României”, se arată în nota de fundamentarea proiectului de HG.

 

CITEȘTE ȘI:

Adio vacanță de iarnă în Austria! Carantină obligatorie de 10 zile

De ce tinerii produc mai multe accidente grave? De la „rolul de macho” la „condusul furios”

4 avantaje-cheie pentru externalizarea flotei auto

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Focșani - Brăila
Infrastructură

Documentația pentru Drumul Expres Focșani – Brăila, transmisă la ANAP

Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, spre validare către Agenția Națională...

DN 2
Infrastructură

Constructor desemnat pentru modernizarea Centurii Bucureşti, între DN 2 şi A2

Asocierea Maristar COM – Hydrostroy AS – Patstroy VDH EAD a câştigat...

Ruse
Infrastructură

Proiectarea celui de-al doilea pod între Giurgiu și Ruse, la un pas de lansarea în licitație

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, vineri, la...

Bârlad
Infrastructură

Circulaţia rutieră a fost deschisă pe VO Bârlad. Cei 11,2 km au fost construiți în 6 ani

Circulaţia autovehiculelor a fost deschisă oficial, joi, pe Varianta Ocolitoare (VO) Bârlad,...