Brăila - Galați
Home Infrastructură Fonduri europene pentru Drumul Expres Caransebeş – Reşiţa – Voiteg

Fonduri europene pentru Drumul Expres Caransebeş – Reşiţa – Voiteg

CNAIR a obținut fondurile europene necesare pentru elaborarea documentației tehnice destinate realizării lucărilor la Drumul Expres Caransebeş – Reşiţa – Voiteg.


Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au convenit încheierea Contractului de Finanțare nr. 67 pentru proiectul „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Drumul Expres Caransebeș – Reșița – Voiteg” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014 -2020, în cadrul Axei Prioritare 2 – Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.2. Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infratsructurii Rutiere – sprijin pregătire proiecte de investiții.

Potrivit CNAIR, ”Obiectivul general al proiectului este de a spori eficiența tehnico-economică a rețelei de transport din România și de a aduce îmbunătățiri în ceea ce privește viteza de călătorie, îmbunătățind, de asemenea, conectivitatea la nivel regional și condițiile traficului de mărfuri ce va fi asigurat prin drumul expres Caransebeș-Reșița-Voiteg”.

Rezultatele așteptate prin îndeplinirea obiectivelor proiectului, sunt:

  • Elaborarea Studiului de Fezabilitate;
  • Pregătirea documentației de atribuire a contractelor de proiectare și execuție lucrări;
  • Întocmirea documentației suport pentru depunerea aplicației de finanțare.

Valoarea totală a proiectului este de 17,978 milioane de lei, 85% fiind contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 12,915 milioane de lei, 15% contribuția națională – 2,279 milioane de lei, restul de 2,784 milioane de lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului este de 26 luni, respectiv între 01.11.2020 și 31.12.2022 la care se adaugă, dacă este cazul, perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Potrivit planurilor CNAIR, drumul expres nu va traversa nicio localitate, adică nu se va suprapune cu DN 58 și DN 58 B.

 

CITEȘTE ȘI:

ACEA: Piaţa auto europeană va scădea cu 25% în 2020

Cod portocaliu de furtuni până miercuri noapte, în aproape toată ţara

Criză severă de petrol în Europa în următorii 10 ani

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Brașov - Bacău
Infrastructură

Restart pentru Autostrada Brașov – Bacău. Consitrans va finaliza Studiul de Fezabilitate

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat, marți, compania...

Podul de la Brăil
Infrastructură

Podul de la Brăila va fi conectat la 5 șosele de mare viteză

Podul de la Brăila va fi punctul de intersecţie a cinci șosele...

Cluj - Dej
Infrastructură

Un pas înainte pentru Drumul Expres Cluj – Dej

Luni, au fost depuse 5 oferte pentru contractul destinat elaborării Studiului de...

Pipirig – Vânători Neamț
Infrastructură

Autostrada Unirii A8. CNAIR a pregătit licitația pentru Lotul Pipirig – Vânători Neamț

Compania Națională de Admistrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis la ANAP...