Advertisement

grupul psa
Home Piaţa auto Industrie auto Grupul PSA se pregăteşte de reluarea activităţilor din Europa

Grupul PSA se pregăteşte de reluarea activităţilor din Europa

În timp ce fabricile sale sunt închise, Grupul PSA lucrează la un calendar pentru reluarea activităţilor sale în Europa.

Grupul PSA, ce deţine cinci mărcile Citroën, DS Automobiles, Opel, Peugeot şi Vauxhall, a anunţat că va stabili un program de reluare „treptat şi sigur” pentru activităţile sale industriale ”în cadrul dialogului social, ţinând seama de contextul crizei de sănătate şi de rezultatele auditurilor de implementare a unor măsuri sanitare întărite şi adaptate fiecărei zone de activitate”.

În această abordare, grupul se bazează pe principiul „pregăteşte, testează, porneşte”, pentru a defini noile date de redeschidere a fabricilor auto europene, „care va integra, de asemenea, capacitatea furnizorilor de a susţine aceste reporniri”.

Grupul reaminteşte că a luat o serie de măsuri, cum ar fi telemunca, „atunci când activitatea o permite sau măsuri de protecţie care depăşesc recomandările autorităţilor din Sănătate, în cazul în care este necesară prezenţa în zonele operaţionale”. Acesta este cazul magazinelor centrale de distribuţie a pieselor de schimb, care „îndeplinesc în continuare o misiune esenţială pentru menţinerea întreţinerii, în special a vehiculelor pentru fluxul logistic de medicamente şi produse alimentare, precum şi pentru mobilitatea îngrijitorilor şi a persoanelor ce locuiesc în mediul rural”.

Citeşte şi:

Fuziunea PSA-FCA, erodată de criza Covid-19? Capitalizarea bursieră, în cădere liberă

Grupul reaminteşte, de asemenea, că a definit un protocol sanitar pe care l-a aplicat în diferitele sectoare de activitate: comercială, industrială şi terţiară, inclusiv în zona de cercetare şi dezvoltare.

„Departamentul de resurse umane a prezentat acest proiect reprezentanţilor organizaţiilor sindicale care şi-au adus propriile contribuţii. Compania se angajează să lanseze audituri pentru a asigura implementarea perfectă a acestor protocoale de securitate”.

Începând din data de 16 martie, Grupul PSA a închis cele 14 uzine pe care le deţine în Spania (Madrid, Vigo, Zaragoza), Franţa (Mulhouse, Poissy, Rennes, Sochaux), Germania (Eisenach, Rüsselsheim), Marea Britanie (Ellesmere Port, Luton), Polonia (Gliwice), Portugalia (Mangualde) şi Slovacia (Trnava).

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Volkswagen
Industrie auto

Vânătoarea de costuri a Volkswagen implică închiderea fabricilor și disponibilizări

Volkswagen nu a (re)găsit încă profitabilitatea așteptată. Pentru a reduce costurile, închiderile...

BYD
BusinessIndustrie auto

BYD vrea să fie un producător „european”. Care este strategia?

Producătorul chinez de vehicule electrice BYD vrea să cucerească Europa și intenționează...

Bosch
Industrie auto

Bosch mizează pe modelul învățământului dual și crește numărul oportunităților pentru elevi

Bosch, lider global în furnizarea de tehnologii și servicii, aniversează peste zece...

autonome
Industrie auto

Conducere autonomă. Renault, viziune pragmatică asupra tehnologiei

Compania franceză are viziuni diferite privind implementarea conducerii autonome. În cazul autoturismelor,...