12 oferte pentru construcția a 41 km din Autostrada Transilvania, inclusiv a Tunelului Meseș

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că a primit 12 oferte pentru licitația ce vizează proiectarea și execuția a două sectoare din Autostrada Transilvania (Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea), cu o lungime totală de 41 km.
Autostrada Transilvania

Lucrările vor avea loc pe Secțiunea 3B Mihăiești – Suplacu de Barcău, subsecțiunile 3B3 Poarta Sălajului – Zalău, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și 3B4 Zalău – Nușfalău.

Cei 12 ofertanţi sunt:

  • Asocierea Strabag – Acciona Construccion (România -Spania),
  • Asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Rizzani de Ecchier SpA (Grecia – Italia),
  • Astaldi SpA (Italia),
  • Asocierea Drum Asfalt SRL – China Communication Construction Company LTD – Dimex – 2000 Company SRL (România – China),
  • Impresa Pizzarotti & CSpA (Italia),
  • Kolin Insaat Turizm Sanayi Ticaret Anonim Sirketi (Turcia),
  • Asocierea Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret – Gulermark Agir Sanayi Insaat ve Taahhut AS – Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi – Ozaltin Insaat Ticaret ve Sanayi AS (Turcia),
  • Asocierea Mapa Insaat ve Ticaret AS – Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret (Turcia),
  • Asocierea Tekfen Insaat ve Ticaret AS – Dogus Insaat ve TIcaret (Turcia), China State Construction Engineering Corporation LTD. (China),
  • Asocierea Uluslararasi Insaat Yatirim Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi – Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret ve Sanayi (Turcia),
  • Asocierea Sinohydro Corporation Limited – Power Construction Corporation of China LTD – Powerchina Roadbridge Group Co Ltd – Ozgun Insaat Taahhut Sanayi ve Ticaret Limited Sirketi (China – Turcia).

Potrivit CNAIR, Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.

Procedură este de tipul „licitaţie restrânsă”, iar din cei 12 candidaţi, CNAIR va selecta un număr de minimum 5 – maximum 6 care vor depune oferte Tehnice şi Financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziţie publică”.

Tunelul Meseş va avea o lungime 2,9 kilometri, de 3 ori mai mare decât actualul cel mai lung tunel rutier din România, de 884 metri, construit în urmă cu 45 de ani pe Transfăgărăşan.

Pentru realizarea sa a fost agreată ca, soluţie tehnică, subtraversarea Munţilor Meseş, prin două galerii.

Cele doua subsecțiuni lansate în licitație, 3B3 și 3B4, sunt ultimele necontractate pe Secțiunea 3B Mihăieşti – Suplacu de Barcău.

Citiți și: Autostrada Transilvania, după 17 ani. Se circulă doar pe 88 km din 416 km

Proiectul de construcție al autostrăzii a fost împărțit în trei mari sectoare Brașov – Ogra, Ogra – Gilău și Gilău – Borș. Fiecare dintre acestea este subîmpărțit în secțiuni și subsecțiuni.

 

 

Adaugati comentariu