Advertisement

VW E-Golf
Home Piaţa auto Flotă verde Viitorul VW e-Golf va avea o baterie de ultimă generație

Viitorul VW e-Golf va avea o baterie de ultimă generație

Varianta revizuită a VW e-Golf va beneficia de o baterie mai mare cu 48%. Aceasta i-ar putea asigura o autonomie, în condiții reale de trafic, de 200 km!

Pare-se că viitorul Golf 7 va avea o baterie cu capacitate mult mai mare. Cu aproape încă jumătate chiar, conform site-ului german electrive.net. Astfel, bateria modelului va ajunge la 35,8 kWh, în creștere cu 11,6 kWh față de cea actuală. Ea le va depăși ușor pe cele ale lui BMW i3 (33 kWh, din vara acestui an) și Nissan Leaf (30 kWh, deja disponibilă). Să nu uităm, însă, că Ford lucrează la un model cu autonomie de peste 320 km.

VW E-Golf

La ce să ne așteptăm practic? În primul rând, la faptul că actuala baterie va ieși din producție, nemaifiind oferită nici măcar pe lista de opțiuni. Apoi, la o autonomie crescută. Dacă în versiunea actuală, echipată cu baterie de 24,2 kWh, autonomia declarată de producător este de 130 – 190 km, în funcție de condițiile de rulare, noua variantă va beneficia de o autonomie declarată de aproximativ 300 km, deci probabil va atinge limita de 200 km în condiții reale de trafic.

VW E-Golf

Încărcătorul onboard se va păstra același, de 3,6 kWh. În plus, datorită folosirii tehnologiei cu celule li-ion de 37Ah, mă aștept că noua baterie să fie comprabilă ca greutate cu cea actuală, cu celule de 25 Ah. Iar cum motorul nu va fi modificat, putem preconiza un demaraj 0-60 km/h apropiat de actualul 4,2 secunde. Și garanția de 8 ani pentru baterie s-ar putea menține la varianta următoare.

Un alt fapt interesant este că noul model este așteptat în toamnă. Prețul nu a fost încă stabilit.

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

CAFE
Analize de piațăFlotă verde

Standardul CAFE. Franța se opune sancționării cu miliarde de euro a producătorilor auto

Ministru francez al Economiei, Finanțelor și Industriei, Antoine Armand, a sugerat sectorului...

Luca de Meo
Flotă verde

Luca de Meo, Renault: „Este urgent să fie oprite reglementările CAFE în 2025”

Cu ocazia Salonului Auto de la Paris, șeful Grupului Renault și președintele...

Flotă verdeVehicule comerciale uşoare

Primele prototipuri VAN.EA sunt gata de drum

Mercedes-Benz Vans implementează următoarea etapă a strategiei sale de electrificare cu VAN.EA.

Flotă verdePiaţa auto

Renault deschide comenzile pentru Rafale E-Tech 4×4 de 300 CP

După Rafale E-Tech full hybrid 200 CP, Renault deschide comenzile pentru Rafale...