Advertisement

zona „roșu închis”
Home Administrare flote Juridic Zona ”roșu închis”, o nouă categorie de regiuni în UE, care indică o rată de contaminare ridicată

Zona ”roșu închis”, o nouă categorie de regiuni în UE, care indică o rată de contaminare ridicată

Comisia Europeană propune stabilirea, în cadrul UE, a unei noi categorii de regiuni, unde riscul de contaminare este foarte ridicat, anume zona „roșu închis”. Persoanele care sosesc din aceste zone ar putea fi obligate să facă un test Covid înainte de plecare și să intre în carantină după sosire, a anunțat președinta CE, Ursula von der Leyen.

”Pentru a ne menține deschise frontierele externe și interne, avem nevoie de măsuri specifice care să ne păstreze pe toți în siguranță. Avem o creștere a infecțiilor în toată Europa și, în același timp, noi variante se răspândesc. Și pentru a identifica astfel de zone cu risc ridicat, trebuie să ne rafinăm cartografierea. Deci, propunem o nouă categorie – zona ”roșu închis” – care ar arăta că în această zonă virusul circulă la un nivel foarte ridicat. Persoanele care călătoresc din zonele ”roșii închis” ar putea fi obligate să facă un test înainte
de plecare, precum și să intre în carantină după sosire – în Uniunea Europeană. Și având în vedere situația de sănătate foarte gravă, toate călătoriile neesențiale ar trebui descurajate puternic atât în ​​interiorul țării, cât și, bineînțeles, peste granițe”, a afirmat Ursula von der Leyen.

În clasificarea actuală există doar trei tipuri de zone, rosie, galbena și verde.

Președinta Comisiei Europene a mai adăugat că este absolut important să fie menținută funcționarea pieței unice.

”Deci, în ceea ce privește lucrătorii și bunurile esențiale, aceștia trebuie să  continue să treacă frontierele fără probleme. Acest lucru este extrem de important”, a subliniat aceasta.

În ceea ce privește frontierele externe, von der Leyen a arătat că vor fi propuse măsuri suplimentare de siguranță: ”Pentru cei care călătoresc din țări terțe în Europa, am putea solicita, de exemplu, testarea înainte de plecare”.

 

CITEȘTE ȘI:

Din 2022, salariul minim nu va mai fi impozitat în anumite sectoare

Cum se poate transforma în şosea o linie de cale ferată dezafectată

FGA a plătit asiguraților peste 900 mil. lei în ultimii 5 ani pentru 3 companii în faliment

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Euroins
AsigurăriJuridic

Decizie definitivă a Curții de Apel București în cazul falimentului Euroins

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a luat act de hotărârea Curții de...

talentele
Juridic

Reinventarea pieței muncii: cinci chei de actualitate pentru a atrage și reține talentele

Identificarea modului prin care companiile își pot transforma forță de muncă într-unul...

Byd
Juridic

BYD, Geely și SAIC, dar și BMW și Tesla dau în judecată Comisia Europeană

Trei dintre cele mai mari companii auto chineze, BYD, Geely și SAIC,...

trump
Flotă verdeJuridic

Cum va fi afectată industria mașinilor electrice din SUA de ordinele executive ale președintelui Trump

Președintele Trump și-a început mandatul semnând un val de ordine executive, multe...