WebEye furnizează sisteme telematice pentru 1.400 de maşini de curierat


“Este un contract important, ne bucură că un jucător precum FAN Courier a ales serviciile noastre. A fost o competiţie dură, care a durat 6 luni. La finalul mai multor etape de selecţie, FAN Courier a ales, printr-un sistem de vot intern, 3 finalişti. Fazele ulterioare de selecţie ne-au confirmat drept câştigători. Este o victorie şi o provocare în acelaşi timp, deoarece fiecare client, mai ales de calibrul FAN Courier, te obligă să te reinventezi permanent, să aduci soluţii inovatoare şi servicii mai bune“, a spus Levente Gall, directorul general al WebEye pentru Europa Centrală şi de Est.
Potrivit contractului, 1.400 de maşini din flota FAN Courier vor fi dotate cu sisteme WebEye, clientul fiind interesat să monitorizeze cât mai bine flota, astfel încât să scadă costurile operaţionale.
Pe lângă funcţiile de bază Track&Trace, pachetul ales de FAN Courier cuprinde:
- echipamente care au autonomie de curent (prevăzute cu baterie incorporată pentru monitorizarea scuterelor)
- eDownload (descărcare card şofer din tahograf);
- eControl (monitorizarea timpilor de conducere preluaţi în timp real din tahograf);
- sonde litrometrice pentru monitorizarea nivelului de carburant, controlul semiremorcii prin echipamente speciale de radiofrecvenţă;
- DrivingStyle pentru controlul stilului de conducere şi evaluarea modului în care şoferii exploatează maşinile;
- ETA (Estimated Time of Arrival) prin care autocamioanele care trebuie să ajungă la un timp prestabilit sunt urmărite, iar statusul lor este comparat cu timpul planificat anterior, astfel încât, în cazul întârzierii, dispecerul să primească atenţionări şi să poată intervini pentru a reorganiza rutele.
La fel de importante pentru companie sunt monitorizarea numărului de kilometri parcurşi de fiecare vehicul astfel încât să fie respectate reviziile tehnice, precum şi controlul consumului de combustibil. Având în vedere specificul activităţii FAN Courier, compania a ales şi soluţii pentru securitatea mărfii, cum ar fi senzorul de uşă pe remorcă, care semnalează orice deschidere neprogramată a uşii.
Un alt aspect important a constat în faptul că soluţiile telematice WebEye au fost integrate în sistemul SAP pe care compania îl folosea deja pentru planificarea şi gestionarea tuturor resurselor.
“FAN Courier este un client sofisticat, exigent, care nu lasă nimic la voia întâmplării. În aceste condiţii, a ales o soluţie telematică complexă, care să îi poată furniza informaţii din toate zonele de activitate. Am convingerea că o bună interpretare a acestor informaţii complexe îi va ajuta să adopte măsuri pentru eficientizarea activităţii”, a mai spus Levente Gall.
Pe toată perioada implementării sistemului hardware şi software, un reprezentant WebEye se va afla la sediul FAN Courier pentru a asigura asistenţa necesară, urmând ca în perioada post-
implementare, acestuia să i se alăture un manager de cont, dar şi alte persoane dedicate, cum ar fi un tehnician şi un help desk officer, care se vor asigura că sistemul funcţionează la parametrii stabiliţi şi că toate informaţiile livrate clientului sunt valorificate corespunzător.
Perioada stabilită de comun acord pentru implementarea soluţiei la cele 1.400 de autovehicule FAN Curier este de 5 luni, iar în prima lună de la data semnării contractului s-au instalat circa 500 de maşini. Având în vedere faptul că WebEye România face parte din clusterul Europa Centrală şi de Est, compania poate aloca mai multe resurse pentru acest proiect, procesul de implementare desfăşurându-se mult mai rapid.
WebEye Telematics Group se ocupă cu dezvoltarea soluţiilor de telematică – şi WebEye International, divizia comercială care include filialele companiei din 14 ţări europene. În 2017, grupul a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de peste 14 milioane de euro. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluțiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de transport, expediţie şi logistică pentru eficientizarea activităţii şi reducerea costurilor.