WebEye România a înregistrat afaceri în creştere cu 18% în primele nouă luni

WebEye România, lider în domeniul telematicii, a avut o cifră de afaceri de 3,389 milioane de euro în primele nouă luni ale anului 2018, cu 18% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului precendent, avansul fiind generat de creşterea numărului de clienţi şi diversificarea serviciilor.
webeye drivingstyle aplicatie monitorizare - floteauto 1

levente gall webeye„A fost cu siguranţă un an bun pentru noi atât la nivel local, cât şi în grup. Încheiem „pe plus”, cu clienţi noi care sunt reprezentativi pentru domeniul lor, precum FAN Courier. Am semnat cu ei cel mai mare contract de până acum. 2018 a fost şi anul consolidării echipei, dar şi al generării de noi soluţii, ca răspuns la exigenţele tot mai mari şi mai bine conturate ale clienţilor noştri. Piaţa telematicii a crescut, s-a dezvoltat, targetul nostru este tot mai educat şi mai informat în privinţa tendinţelor şi în acelaşi timp înţelege mai bine care sunt beneficiile implementării unui astfel de sistem. Aşadar, perspectivele pentru 2019 sunt bune, însă este clar că inovaţia trebuie dusă la un nivel superior pentru a ne menţine poziţia de lider”, a spus Levente Gall, Director General WebEye CEE.

Printre serviciile noi lansate se numără WebEye Navigator, ghid virtual complet pentru transportatori, extrem de util mai ales celor care au activităţi de transport şi în străinătate. Acesta este un instrument care furnizează informaţii complexe, de la configuraţia rutei, timpul estimat de sosire, spaţii de parcare, la posibilitatea de reconfigurare a rutei în cazul unor ambuteiaje, toate aceste informaţii fiind livrate pe o tabletă, în timp real. De asemenea, prin lansarea în România, Ungaria şi Polonia a serviciului MyWebEye, compania accesează un segment nou, acela al van-urilor (vehicule cu masa de 3,5 t şi sub 3,5 tone).

Tot anul acesta, grupul WebEye, cu sediul în Ungaria, a trecut printr-un proces de reorganizare care face parte din strategia companiei privind listarea la bursă, proiect care s-ar putea materializa în 2023.

În primele 9 luni ale anului 2018, WebEye România avea 14.359 de soluţii active, iar grupul – 63.570 de soluţii active. De asemenea, pentru a susţine dezvoltarea, a crescut şi echipa WebEye în România, de la 52 de persoane, la 69.

WebEye România are în prezent 1687 de clienţi, cu activitate în transport mărfuri, curierat, logistică, transport persoane, construcţii, agricultură.

„Anul 2019 va fi în primul rând anul clienţilor, pentru că este esenţial pentru noi să le acordăm tot sprijinul necesar pentru a fructifica la maximum informaţiile furnizate de telematică. Aş mai vrea să spun că avem clienţi foarte loiali, care încheie cu noi contracte pe minimum 3 ani, iar mulţi dintre clienţi lucrează cu noi chiar de 10 ani”, a spus Levente Gall.

Adaugati comentariu