WebEye are noi pachete tarifare. Economiile pot ajunge la 800 euro/vehicul

WebEye Telematics Zrt, lider pe piaţa telematică, cu venituri de peste 18,3 milioane euro în 2018, introduce o nouă filozofie de business, care include noi pachete tarifare.
WebEye

Serviciile WebEye vor fi acum disponibile fără costuri iniţiale, indiferent de configuraţia aleasă. Prin această soluţie, care este deja populară în industria de software, compania îşi propune să faciliteze trecerea companiilor de logistică şi de expediere către operaţiuni mai directe, doar de prestare servicii şi bazate pe date (Telamatics-as-a-Service). Prin introducerea taxei fixe lunare şi a contabilităţii bazate pe servicii, obiectivul este de a simplifica procesul de luare a deciziilor şi de a îl face mai previzibil pentru responsabilii din companii.

Telematica, tehnica prelucrării şi valorificării informaţiilor obţinute din monitorizarea sateliţilor, a înregistrat o creştere explozivă în ultimul deceniu. Evoluţia pieţei şi nevoile clienţilor au contribuit la această creştere.

În primul rând, dezvoltarea dispozitivelor hardware care funcţionează fără probleme în condiţii extreme şi care furnizează date corecte, a căror utilizare este din ce în ce mai răspândită, a fost direcţia principală a inovării. Odată cu înmulţirea dispozitivelor mobile, a reţelelor 4G şi a bazelor de date disponibile la nivel public, accentul a fost pus pe inovare în afaceri şi în servicii.

De aceea, WebEye a decis să-şi schimbe politica de afaceri şi să elimine costurile inţiale în favoarea unor pachete tarifare nou introduse şi să pună la dispoziţie întreaga sa gamă de servicii telematice pe bază de plată lunară. Experienţa a demonstrat că acele costuri iniţiale, cum ar fi echipamentul şi accesoriile instalate la bord (sonde de combustibil etc.), plus taxele de livrare şi de instalare, au împiedicat multe întreprinderi mai mici să utilizeze inovaţiile telematice.

Chiar şi în cazul marilor transportatori, serviciile de telematică puteau cântări greu în balanţa costurilor.

Eliminarea costurilor iniţiale nu este singurul motiv pentru care acest serviciu a devenit popular. În cazul echipamentelor telematice instalate în vehicule, utilizatorul nu doar că nu suportă preţul de achiziţie, costurile de livrare şi de instalare, dar furnizorul de servicii se ocupă şi de înlocuirea şi repararea dispozitivelor. Acestea sunt, de asemenea, o parte esenţială a Telematics-as-a-Service.

Pentru WebEye, garanţia generală de 24 de luni va fi înlocuită, în noile pachete tarifare, printr-o garanţie continuă de înlocuire şi reparaţie valabilă pe toată durata contractului. Această garanţie îi va scuti pe factorii de decizie din companii de această grijă pe întreaga perioadă contractuală.

În cazul unei noi oferte de servicii, o companie medie poate economisi, în funcţie de configuraţia tehnică, un cost unic de până la 800 de euro pentru fiecare vehicul în comparaţie cu modelul tradiţional de taxare. Sistemul, care va fi lansat în al doilea trimestru al acestui an, este disponibil atât pentru clienţii actuali, cât şi pentru noii clienţi ai companiei atunci când se abonează, indiferent de mărimea companiei şi de tipurile de vehicule utilizate.

WebEye Telematics Group se ocupă cu dezvoltarea soluţiilor de telematică – şi WebEye International, divizia comercială care include filialele companiei din 14 ţări europene. În 2017, grupul a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de peste 14 milioane de euro. Serviciile bazate pe tehnologia GPS/GPRS – “Soluţiile WebEye” sunt un instrument indispensabil companiilor de transport, expediţie şi logistică pentru eficientizarea activităţii şi reducerea costurilor.

Adaugati comentariu