În februarie 2025, piața auto europeană a înregistrat o scădere de 3%. În acest context, reducerea vânzărilor Tesla de luna trecută a permis Grupului Volkswagen să preia conducerea pe segmentul vehiculelor electrice.
Potrivit Dataforce, Volkswagen și-a dublat, în februarie, vânzările modelelor sale 100% electrice – ID.3, ID.4 și ID. Buzz. Această performanță i-a permis să devină, luna trecută, lider de piață pe acest segement în Europa.
De asemenea, analiștii Dataforce arată că Ford a înregistrat, în februarie, un progres bun al vânzărilor cu Explorer, iar Renault a avut un succes important, determinat de creșterea cu 21% a vânzărilor Clio. La rândul său, BMW a înregistrat un avans cu 53% a vânzărilor modelului Seria 5. În ciuda acestei performanțe, piața generală a autoturismelor a scăzut cu 3% pe parcursul lunii trecute, la 949.046 de unități.
Scăderea vânzărilor a fost semnificativă pentru Porsche (-35%), Volvo (-14%), Toyota (-7,7%) și Skoda (-5,9%). Germania a înregistrat o scădere de 6,4%, urmată de Italia (-6,3%), Regatul Unit (-1%) și Franța (-0,7%). Spania este o excepție, cu o creștere de 12%.
CITEȘTE ȘI:
Date instant despre emisiile flotei cu noul DKV Mobility Carbon Monitor
Plafonarea tarifelor RCA va fi prelungită cu încă 3 luni, până la finalul lunii iunie
Uniunea Europeană va sprijini trei proiecte pentru amplasarea stațiilor de încărcare a...
•Flote Auto17 aprilie 2025Organizația Green NCAP (New Car Assessment Program) a acordat premiul LCA unui...
•Flote Auto17 aprilie 2025Hyundai Inster, la categoria mini, și Allview CityZEN, la categoria micro (16...
•Flote Auto16 aprilie 2025În primul trimestru din 2025 au fost produse în România 135.723 de...
•Flote Auto16 aprilie 2025
Comentați?