UPS lansează un instrument online gratuit pentru gestionarea retururilor

Compania de curierat UPS lansează UPS Returns® Manager, un instrument online gratuit, care le permite comercianţilor online să îşi personalizeze politicile de retur, disponibil şi în România.



ups-floteauto

Clienţii business ai companiei pot gestiona acum retururile fără a fi necesară integrarea de noi tehnologii în cadrul sistemelor IT. Utilizatorii serviciului pot imprima o etichetă de retur direct din platforma de urmărire a coletelor ups.com tracking (web şi mobil) şi din alertele e-mail.

UPS Returns Manager, disponibil acum în 44 de ţări, printre care şi România, le oferă comercianţilor online un instrument pentru gestionarea retururilor pe o piaţă globală în care cumpărătorii returnează, în fiecare an, mărfuri în valoare de sute de miliarde de dolari. Conform estimărilor din diferite industrii, costurile de procesare a retururilor se încadrează între 10%-15% din costul mărfurilor vândute.

„Retururile online reprezintă o povară pentru mulţi comercianţi din Europa şi clienţii acestora. UPS Returns Manager facilitează acest proces. Acest instrument este soluţia ideală pentru orice expeditor, în special pentru comercianţii mici şi mijlocii care nu dispun de competenţe interne”, a declarat Abhijit Saha, vicepreşedinte de marketing, UPS Europa.

Noul instrument oferă numeroase beneficii comercianţilor:

  • Posibilitatea de a pre-autoriza expedierile de retur pentru conturile specificate
  • Un proces de retur facil şi controlat, similar cu cel al marilor magazine de retail, dar fără integrare de tehnologie
  • Informaţii despre afacere şi alte date despre motivele returului
  • O modalitate rapidă şi simplificată de furnizare a etichetelor de retur pentru clienţi
  • O alternativă rentabilă pentru introducerea unei etichete de retur în fiecare colet extern
  • Creşterea loialităţii clienţilor datorită unui proces de retur facil.

Studiul „UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer din 2016” a relevat că mai mult de jumătate dintre comercianţii online consideră că acceptarea şi gestionarea retururilor reprezintă o provocare majoră şi că mulţi cumpărători online verifică termenii politicii de retur a unui comerciant atunci când decid să facă o achiziţie.

 

 

Adaugati comentariu