Advertisement

Call Center
Home Administrare flote Asigurări UNSICAR a lansat un call-center şi o platformă online pentru clienţii City Insurance

UNSICAR a lansat un call-center şi o platformă online pentru clienţii City Insurance

Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări (UNSICAR) a lansat, miercuri, un call-center şi o platformă online pentru sprijinirea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance.

Call-centerul este disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) iar platforma online este https://ghidcityinsurance.ro.

„Membrii UNSICAR vin astfel în întâmpinarea clienţilor cu poliţe încheiate la City Insurance şi a păgubiţilor acestei companii cu două canale de comunicare care furnizează 24 de ore din 24 răspunsuri documentate privind diferitele situaţii în care clienţii se pot afla. Call-center-ul poate fi accesat de orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să îşi recupereze prejudiciile în baza unei poliţe de Asigurare emise de această companie de asigurări, indiferent dacă persoana respectivă este client al unui broker membru UNSICAR sau nu”, arată în UNSICAR.

Ponderea poliţelor facultative gestionate de brokerii de asigurări în ultimii ani a crescut, ajungând la aproape 49% la finele anului 2020, de la 41% în 2016, în condiţiile în care volumul de prime brute intermediate a crescut constant în această perioadă.

La nivelul pieţei, brokerii deţin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind în creştere în ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an.

Autoritatea de Supraveghere a Asigurărilor (ASF) a decis, recent, retragerea autorizaţiei de funcţionare a City Insurance şi solicită deschiderea procedurii falimentului împotriva societăţii pe fondul nerespectării de către asigurător a indicatorilor de solvabilitate şi lichiditate.

City Insurance S.A. este principalul asigurător românesc, cu o cotă de piaţă de 17%. A fost înfiinţată în anul 1998 de către un grup de investitori şi are sediul central în Bucureşti. Societatea are 400 de angajaţi şi 42 de birouri şi filiale, oferind o gamă largă de asigurări generale.

 

CITEȘTE ȘI:

ASF introduce tarife maximale la RCA pentru asigurații cu risc ridicat. Exemplu

Transportatorii rutieri protestează în Piaţa Victoriei, inclusiv față de criza de piața RCA

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Call Center
Asigurări

Aproape 5.000 de apeluri telefonice privind asigurările au fost primite de Call Center-ul ASF în 2024

Specialiștii din cadrul Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) au preluat...

Euroins
AsigurăriJuridic

Decizie definitivă a Curții de Apel București în cazul falimentului Euroins

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a luat act de hotărârea Curții de...

RCA
Asigurări

Contribuțiile societăților de asigurare către BAAR au fost diminuate. Va scădea și prețul polițelor RCA?

Începând cu 2025, Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România (BAAR) a încetat...

Asigurări

Hellas Direct se angajează să reinvestească în piața locală 68 de milioane de euro

Hellas Direct, o companie de asigurări de top care sărbătorește doi ani...