CNAIR a semnat două protocoale de colaborare cu autoritățile locale din Mangalia și Galați pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Varianta Ocolitoare Mangalia și pentru realizarea documentației tehnice necesare realizării Drumului de legătură între DN 25 (Galați – Tecuci) și Drumul Expres Brăila – Focșani.
Varianta Ocolitoare Mangalia va avea o lungime de aproximativ 7,7 km, iar traseul propus pornește din DN 39 (E87), la km 37+735, continuând de-a lungul căii ferate, cu deviere spre vest, traversând fosta Herghelie. Apoi, circulaţia se va desfăşura pe strada Oborului, ocolind la vest ansamblul arheologic „Movile”. Ulterior, traseul coboară spre sud, pe partea dreaptă a rambleului căii ferate şi se închide în DN39 (E87), printr-un sens giratoriu, la km 7+673.
Varianta Ocolitoare Mangalia va permite scoaterea traficului greu din oraș și crearea premiselor necesare extinderii reţelei de transport naţional şi internaţional, prin exteriorul localităţii. Șoseaua va asigura fluidizarea traficului rutier, pe magistrala de Est a României, respectiv drumul european E87, care conectează Mangalia cu restul staţiunilor, graniţa cu Bulgaria şi municipiul Constanţa.
Drumul Brăila – Focșani („Milcovia Expres”), indicativ DX 6, ar urma să aibă o lungime de 76 de kilometri, pe un traseu aproximativ paralel cu DN 25.
CNAIR va derula procesul de accesare a finanțării din fonduri europene nerambursabile și va asigura suportul necesar cu specialiști ai companiei.
CITEȘTE ȘI:
Încrederea în creşterea economiei globale, la cel mai redus nivel din ultimii 12 ani
Allianz Risk Barometer. Principalele riscuri pentru companii în 2023
Comentați?