Advertisement

Centura Bucureşti Sud
Home Infrastructură UMB-Tehnostrade-Artera Proiect intră pe Centura Bucureşti

UMB-Tehnostrade-Artera Proiect intră pe Centura Bucureşti

Asocierea Spedition UMB – Tehnostrade – Artera Proiect a câştigat licitaţia pentru construcţia lotului 3 de pe Centura Bucureşti. Valoarea contractului este de 882 milioane de lei, fără TVA.

În data de 26 aprilie a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire
a contractului pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti. Lotul este format din sectorul 1 ce are o lungime de peste 15 km şi sectorul 2 cu o lungime de 2,5 km.

Sectorul 1 este cuprins între km 85+300 şi km 100+765 aferent Centurii Sud, iar sectorul 2 este cuprins între km 0+000 şi Km 2+500, aferent Centurii Nord.

Ofertantul a fost desemnat câştigator cu preţul de 882.363.613,61 lei, fără TVA şi cu un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară şi 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Potrivit reprezentanţilor Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), contractul va putea fi semnat după soluţionarea tuturor contestaţiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire a acestui lot.

Conform surselor citate, ofertele pentru loturile 1 şi 2 ale acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca în scurt timp să fie anununţati şi câstigătorii licitaţiilor pentru proiectatea şi execuţia acestor obiective.

Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului Bucureşti vor avea o lungime însumată de
aproximativ 52 de km şi după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 şi A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulaţiei în
zona de Sud a Bucureştiului şi va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan-
European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului Bucureşti, va dura 12 luni, iar
execuţia 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluţiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul
General de Transport şi urmează să fie finanţat prin POIM 2014-2020.

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Brașov - Bacău
Infrastructură

Traseul actualizat al Autostrăzii Brașov – Bacău A13, prezentat autorităților locale

Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a prezentat autorităților locale din județele...

Varianta Ocolitoare Giurgiu
Infrastructură

Construcția Variantei Ocolitoare Giurgiu intră în linie dreaptă

Contractul pentru construcția Variantei Ocolitoare Giurgiu (12,06 km) a fost semnat între...

pod peste Dunăre
Infrastructură

11 oferte pentru proiectarea celui de-al doilea pod peste Dunăre, la Giurgiu

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit 11 oferte...

Autostrada Timișoara - Moravița
Infrastructură

Autostrada Timișoara – Moravița A9. Constructor desemnat pentru lotul 2 Jebel – Moravița

Compania Porr Construct a fost desemnată câștigătoarea contractului pentru construirea lotului 2...