Advertisement

Autostrăzii de Centură
Home Infrastructură Ultimul din cele 7 loturi ale Autostrăzii de Centură A0, la un pas de a avea constructor desemnat

Ultimul din cele 7 loturi ale Autostrăzii de Centură A0, la un pas de a avea constructor desemnat

Asocierea româno – italiană Impresa Pizzarotti & C – Retter Projectmanagement a fost reconfirmată drept câștigătoare a licitației pentru proiectarea și execuția lucrărilor la Lotul 1 al Autostrăzii de Centură București Nord, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Cu toate acestea, semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă doar după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire. ”Dacă nu vor fi depuse noi contestații la actualul rezultat, contractul va putea fi semnat în scurt timp”, a precizat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

Valoarea lucrărilor pentru proiectarea și construcția Lotului 1 (17,5 km) este de 815 milioane lei, fără TVA, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene.

Potrivit CNAIR, durata contractului este de 34 de luni (12 luni – proiectare și 22 luni- perioada de execuție a lucrărilor), iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani..

Traseul Lotului al Autostrăzii de Centură București Nord se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DJ 601A (Dragomirești Vale – Bâcu) și DN 1, în dreptul localității Corbeanca.

În cadrul contractului sunt prevăzute 10 structuri dintre care 2 pasaje de o complexitate tehnică ridicată, având o lungime de 733 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste CF101 București – Pitești DN7) și respectiv 650 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea).

Constructorii care au depus oferte pentru lotul 1 sunt : Aktor, Ictaș, Intrakat, China RailWay, Sinohydro, Nurol, Mapa, Pizzarotti, Kalyon, UMB și Erbașu.

Lungimea Autostrăzii de Centură București – A0 este de 100 de kilometri. Pe semi inelul sudic toate cele trei loturi sunt în șantier, cel mai avansat este lotul 2 DN 5 – DN 6 (Alsim Alarko). Pe jumătatea de nord UMB ar urma să finalizeze 19 kilometri aferenți lotului 2 până la sfârșitul anului. Loturile 3 și 4 sunt în etapa de proiectare.

 

 

 

CITEȘTE ȘI:

Programele Rabla Clasic și Rabla Plus debutează din 24 martie. Care sunt modificările din 2023

Consiliul Concurenței avizează HG de plafonare a preţurilor RCA, dar vrea limitarea costului reparaţiilor

 

 

Comentați?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Caransebeş - Lugoj
Infrastructură

Câștigător desemnat pentru proiectarea drumului de mare viteză Caransebeş – Lugoj

CNAIR a desemnat, miercuri, câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru...

Podul peste Prut
Infrastructură

Constructor desemnat pentru Podul peste Prut de la Ungheni, parte din Autostrada Unirii A8

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat societatea Ness Proiect...

Craiova - Filiaşi
Infrastructură

Primul lot al Autostrăzii Craiova-Filiaşi va fi scos la licitație

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a transmis, luni, la...

București - Giurgiu
Infrastructură

CNIR pregătește licitația pentru proiectarea drumului de mare viteză București – Giurgiu

Caietul de sarcini pentru Autostrada/Drum Expres București – Giurgiu, etapa studiului de...