Ultimul din cele 7 loturi ale Autostrăzii de Centură A0, la un pas de a avea constructor desemnat


Cu toate acestea, semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă doar după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire. ”Dacă nu vor fi depuse noi contestații la actualul rezultat, contractul va putea fi semnat în scurt timp”, a precizat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Valoarea lucrărilor pentru proiectarea și construcția Lotului 1 (17,5 km) este de 815 milioane lei, fără TVA, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene.
Potrivit CNAIR, durata contractului este de 34 de luni (12 luni – proiectare și 22 luni- perioada de execuție a lucrărilor), iar perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani..
Traseul Lotului al Autostrăzii de Centură București Nord se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DJ 601A (Dragomirești Vale – Bâcu) și DN 1, în dreptul localității Corbeanca.
În cadrul contractului sunt prevăzute 10 structuri dintre care 2 pasaje de o complexitate tehnică ridicată, având o lungime de 733 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste CF101 București – Pitești DN7) și respectiv 650 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea).
Constructorii care au depus oferte pentru lotul 1 sunt : Aktor, Ictaș, Intrakat, China RailWay, Sinohydro, Nurol, Mapa, Pizzarotti, Kalyon, UMB și Erbașu.
Lungimea Autostrăzii de Centură București – A0 este de 100 de kilometri. Pe semi inelul sudic toate cele trei loturi sunt în șantier, cel mai avansat este lotul 2 DN 5 – DN 6 (Alsim Alarko). Pe jumătatea de nord UMB ar urma să finalizeze 19 kilometri aferenți lotului 2 până la sfârșitul anului. Loturile 3 și 4 sunt în etapa de proiectare.
CITEȘTE ȘI:
Programele Rabla Clasic și Rabla Plus debutează din 24 martie. Care sunt modificările din 2023