Test Porsche Carerra 911 2014. Sunt zile în care, conștient că n-ai peste 100.000 de euro în cont pentru o mașină, ajungi să prețuiești altfel fiecare secundă. Mai ales atunci când doar 4 ți-ar fi suficiente pentru a atinge deja prima sută de km pe oră.
Nu fur slogane. Pot spune asta cu inima deschisă, cum n-ar putea s-o facă Volkswagen, dacă ne întoarcem puţin în timp la o campanie publicitară Opel, în care Kadett era prezentat drept ˝das auto˝.
Lui Carrera chiar i se potriveşte, pentru că din multe puncte de vedere este ˝automobilul˝. Discuţiile despre 911 pot acapara spaţiul editorial al unei reviste ca a noastră, cel puţin, fără a fi consumate nici pe departe. De ce? Pentru că parerile sunt incredibil de variate şi vin în ton cu gama ofertantă a modelului. Pentru unii există Turbo şi atât, Pentru alţii banii se justifică doar în cazul lui Cabrio, iar pentru foarte mulţi chintesenţa modelului este chiar versiunea sa coupe.
Subsemnatului îi place, în mod deosebit, declinaţia GT3, dar este perfect conştient că nu e genul de automobil cu care să ai o relaţie de convieţuire uşoară, în civilie. De aceea mi-ar fi foarte uşor să mă adaptez unui ˝mariaj˝ cu un 911 Carrera simplu. S; 4S. Şi acum chiar că s-ar găsi mulţi care să-mi strige îndârjiţi în faţă:…..
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Klass Wagen, grup românesc specializat în închirieri auto, îl numește pe Remus...
•Răzvan Codorean5 februarie 2025Duster nu vi se pare suficient de mare? Ei bine, a sosit...
•Vlad Micu31 ianuarie 2025Într-o eră în care confortul și performanța sunt la fel de importante...
•Doiniţa Stanciu29 ianuarie 2025BMW X5 și Audi Q8 sunt SUV-uri de lux remarcabile prin performanțe,...
•Doiniţa Stanciu29 ianuarie 2025
Comentați?