Segmentul din care face parte Insignia a fost mereu un punct forte pentru Opel în România, chiar şi în cazul automobilelor second hand, Vectra fiind omniprezent pe străzile patriei. Insignia s-a remarcat, iar acum, post-facelift, promite să fie şi mai tentant.
Opel Insignia este unul dintre jucătorii importanţi din clasa medie, unde duce o luptă umăr la umăr cu Skoda Superb pentru titulatura neoficială de pretendent principal la dominaţia autoritară a lui Volkswagen Passat.
De curând a primit un facelift, menit să revigoreze şi să corecteze aspecte ce au tot primit observaţii post-lansare. Dacă la exterior, în special în partea frontală, Insignia este mult mai rafinat şi mai elegant, intervenţiile cu adevărat lăudabile s-au produs la interior, unde planşa de bord supraaglomerată………
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Anunțat încă din 2021 ca prim SUV compact al mărcii, Dacia Bigster...
•Robert Stan9 octombrie 2024Comisia Europeană îi mângâie pe creștet. Micuții au emisii de CO2 infime,...
•Bogdan Grigorescu9 octombrie 2024S-au limpezit apele în grupul Stellantis, iar Citroën a primit poate cel...
•Bogdan Grigorescu8 octombrie 2024Prezentat în România la SAB 2024, Subaru Forester este un model cheie...
•Flote Auto4 octombrie 2024
Comentați?