Dați unei reprezentante a sexului frumos cele două mașini și va face o alegere aproape instantanee spre Mini. Partenerul sau soțul ei în schimb, dacă are o înclinație spre mașini sportive se va repezi spre cheile de la MX-5. Dar au dreptul la o singură mașină…
Rareori putem găsi în industria auto mașini emblematice pentru ceva anume. Printre acestea putem găsi însă două aparte: Mazda MX-5 și Mini. Ambele sunt vehicule devenite de-a lungul timpului “cult-car”. MX-5 este cel mai vândut roadster din lume, iar Mini este pur și simplu acel vehicul chic care a atras din nou femeile să-și aleagă mașini cu sufletul, cu ochii, cu inima. Mașini pe care le doresc. Înainte să existe Mini unul dintre cele mai importante criterii era culoarea. Nu glumim, chiar așa era. Numele mărcii era undeva mai departe de top 5. Acum multe vor în primul rând un Mini și abia ulterior mai spun culoarea, transmisia sau motorizarea.
Citiți restul articolului pe www.autoexpert.ro.
FIAT revine în segmentul B cu noul Fiat 600. Supranumit fratele mai...
•Răzvan Codorean25 iulie 2024Nu mai este o noutate faptul că piața autoturismelor electrice este în...
•Doiniţa Stanciu24 iulie 2024Vino de citește, căci am veste grozavă de adus! A renăscut pentru...
•Bogdan Grigorescu5 iulie 2024Ford se află în fruntea industriei auto cu soluții inovatoare și viziuni...
•Doiniţa Stanciu19 iunie 2024
%s Comentariu