Dați unei reprezentante a sexului frumos cele două mașini și va face o alegere aproape instantanee spre Mini. Partenerul sau soțul ei în schimb, dacă are o înclinație spre mașini sportive se va repezi spre cheile de la MX-5. Dar au dreptul la o singură mașină…
Rareori putem găsi în industria auto mașini emblematice pentru ceva anume. Printre acestea putem găsi însă două aparte: Mazda MX-5 și Mini. Ambele sunt vehicule devenite de-a lungul timpului “cult-car”. MX-5 este cel mai vândut roadster din lume, iar Mini este pur și simplu acel vehicul chic care a atras din nou femeile să-și aleagă mașini cu sufletul, cu ochii, cu inima. Mașini pe care le doresc. Înainte să existe Mini unul dintre cele mai importante criterii era culoarea. Nu glumim, chiar așa era. Numele mărcii era undeva mai departe de top 5. Acum multe vor în primul rând un Mini și abia ulterior mai spun culoarea, transmisia sau motorizarea.
Citiți restul articolului pe www.autoexpert.ro.
Un design nou și o gamă impresionantă de motorizări pentru orice stil...
•Doiniţa Stanciu19 noiembrie 2024Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The...
•Florin Micu15 noiembrie 2024Știu, ăsta nu e un cuvânt în limba română. Dar mi-am permis...
•Bogdan Grigorescu11 noiembrie 2024Hyundai Bayon este cel mai mic SUV din gama Hyundai și a...
•Vlad Micu8 noiembrie 2024
%s Comentariu