Mazda 3 propovăduieşte cu succes tema motoarelor aspirate şi ridică la nivel de artă cilindreea de 1,5litri şi 100 CP, toţi unul şi unul.
La prima aparitie a motoarelor pe benzină cu cilindree mică şi turbine, mulţi oameni din industrie le cântau prohodul motorizărilor aspirate, în special celor care măsoară sub 2.000 cmc. Da, marea lor majoritate sunt motoare arhaice,care şi-au demonstrat în timp fiabilitatea şi consumul nu tocmai mic de carburant.
Aşa cum se întamplă în fiecare domeniu, există şi mărci care înoată împotrivă curentului turbo, cel mai bun exemplu fiind producătorul nipon Mazda. Din lipsa de fonduri, cum spun gurile rele, Mazda a decis să îmbunătăţească în mod constant motorizările aspirate…
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Nicăieri în industria auto, n-o să găsești o ofertă atât de variată...
•Bogdan Grigorescu5 aprilie 2024Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi a primit peste 100.000 de comenzi pentru...
•Flote Auto3 aprilie 2024Cel mai hoinar model Dacia, versatilul Jogger, a primit toate accesoriile necesare...
•Bogdan Grigorescu3 aprilie 2024În contextul actual al logisticii și mobilității în afaceri, Piaggio Porter se...
•Doiniţa Stanciu12 martie 2024
Comentați?