Mazda 3 propovăduieşte cu succes tema motoarelor aspirate şi ridică la nivel de artă cilindreea de 1,5litri şi 100 CP, toţi unul şi unul.
La prima aparitie a motoarelor pe benzină cu cilindree mică şi turbine, mulţi oameni din industrie le cântau prohodul motorizărilor aspirate, în special celor care măsoară sub 2.000 cmc. Da, marea lor majoritate sunt motoare arhaice,care şi-au demonstrat în timp fiabilitatea şi consumul nu tocmai mic de carburant.
Aşa cum se întamplă în fiecare domeniu, există şi mărci care înoată împotrivă curentului turbo, cel mai bun exemplu fiind producătorul nipon Mazda. Din lipsa de fonduri, cum spun gurile rele, Mazda a decis să îmbunătăţească în mod constant motorizările aspirate…
Cititi continuarea pe autoexpert.ro
Puternicul grup maghiar de comerț cu automobile AutoWallis a confirmat obținerea drepturilor...
•Flote Auto18 ianuarie 2025Alege cele mai bune accesorii pentru interiorul mașinii tale și bucură-te apoi...
•Doiniţa Stanciu13 ianuarie 2025Directorul executiv al mărcii Dacia la nivel mondial a confirmat oficial că...
•Robert Stan13 ianuarie 2025Designul noului model Mercedes-Benz GLC se remarcă prin linii precise și proporții...
•Doiniţa Stanciu8 ianuarie 2025
Comentați?