Test Hyundai i30. Made in Europe

A treia generaţie Hyundai i30 este mai competentă şi mai rafinată decât predecesorii săi oferind şi mai multe versiuni cu noua transmisie automată cu dublu ambreiaj DCT. Dublu test cu noile motorizări turbo pe benzină de 1,0 litru în 3 cilindri 120 CP cu transmisie manuală şi de 1,4 litri în patru cilindri 140 CP cu transmisie automată DCT. Foto: Bogdan Paraschiv



Test-Hyundai-i30

Test-Hyundai-i30Acum 10 ani, i30 a fost primul  model Hyundai care a adoptat litera i în numele lui concentrându-se pe cucerirea Europei la fel ca şi modelul paralel cee’d de la Kia. Cu un  început timid în 2007 şi 2008, i30 a depăşit 100.000 unităţi vândute în Europa în 2010 şi 2011, intrând în competiţie cu rivalii tradiţionali ai acestei clase – Golf, Astra, Megane sau Focus.

Test-Hyundai-i30

Şi anul trecut, ultimul din fostul ciclu de viaţă, i30 s-a situat în Top 10 în segmentul clasei compacte. Începând de la a doua generaţie, i30 a crescut mult în materie de calitate şi performanţe. De la a doua generaţie, i30 a devenit şi mai european, fiind dezvoltat la Russelsheim, la doi paşi de Opel, produs la Nosovice, în Republica Cehă şi testat pe circuitul de la Nurburgring în Germania.

Citește continuarea aici.

 

 

Adaugati comentariu